Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 har nettopp løpt opp og ned trappene 15 ganger nå (måtte ha en liten pause imellom), er så andpusten nå at eg holde på å daue. hvordan ville dette ende unde fødselen? komme ikke til å ha kondis til å puste en gang må vel springe opp og ned trappene ett par dager på rad nå så jeg kan få litt kondis til fødselen..
Anquor Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 syns du er flink eg! klarer ikkje 5 uten å måtte ta pause.... gav opp...orka ikkje meir..
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 ja syns selv jeg var litt flink hihi.. men håper jo at dette skal hjelpe å få babyen ut å, noe som ikke komme til å skje.. men nå er jeg så sliten at jeg ligge strage rett ut på sofaen, tør ikke å tenke på hvordan det er når jeg skal føde :s
Anquor Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 hehe...det er då urkvinnen kjem fram og du får uante krefter, adrenalinet flyt og du kjenner deg heilt ovenpå (har ikkje fødd før men hører dei sei så likar å trøste meg med dette) har sjølv planar om å fare på ein lengre tur i morgon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå