Gå til innhold

eige søren meg ikke kondis...


Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp løpt opp og ned trappene 15 ganger nå (måtte ha en liten pause imellom), er så andpusten nå at eg holde på å daue. hvordan ville dette ende unde fødselen? komme ikke til å ha kondis til å puste en gang :( må vel springe opp og ned trappene ett par dager på rad nå så jeg kan få litt kondis til fødselen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns du er flink eg!

klarer ikkje 5 uten å måtte ta pause....

gav opp...orka ikkje meir.. :P

Skrevet

ja syns selv jeg var litt flink :P hihi..

men håper jo at dette skal hjelpe å få babyen ut å, noe som ikke komme til å skje.. men nå er jeg så sliten at jeg ligge strage rett ut på sofaen, tør ikke å tenke på hvordan det er når jeg skal føde :s

Skrevet

hehe...det er då urkvinnen kjem fram og du får uante krefter, adrenalinet flyt og du kjenner deg heilt ovenpå ;)

 

(har ikkje fødd før men hører dei sei så :P

likar å trøste meg med dette)

 

har sjølv planar om å fare på ein lengre tur i morgon :)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...