Planlegger å bli mamma igjen Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Skal snart på ferie til USA og lurer på om noen av dere kjenner til noen kleskjeder i USA hvor de selger mammaklær? Takk for svar.
Gjest mphs Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 De fleste store kjeder i usa har det. Som:Motherhood,Sears .. Du kan prøve å google det.
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Gap har egen avdeling med mammaklær, der har jeg vært og funnet masse fint.
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Sitter her i USA med et nyinnkjøpt graviditetsblad, og der fant jeg mange internettadresser til mammaklærbutikker. Greit å ta en kikk og sjekke om noen av de finnes der du skal på ferie. www.2chix.com www.bellamaterna.com www.bellyliciousmaternity.com www.destinationmaternity.com www.euphoriamaternity.com www.unbuttonedmaternity.com www.gap.com
Måånestråle Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg kom nettopp hjem fra USA, og kikket inn vinduene på noen butikker som heter "A pea in the pod" (butikkkjede, var på vestkysten, men tror den finnes i hele USA). Det så ut som de hadde litt fine ting der. Men siden jeg er 4+3 i dag, så var det litt teit å begynne å handle så mye.... hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå