Gå til innhold

Fjerning av mandler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei snuppe på 2 år som skal fjerne mandlene + falsk mandel om en mnds tid. Hadde mange antibiotikakrevende halsbetennelser + skarlagensfeber i vinter + at hun snorker og har søvnapnéer om natta. Andre med småbarn som har fjernet mandlene? Hvordan forløp det hele, mye vondt etter operasjonen? hva med formen i etterkant, bedring mtp nattesøvn og sykdomsperioder?

Takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstemannen fjernet de da han var 3 1/2, og minstemann på snart 2 tar de nok før jul. Har bare positivt å erfare......han spiste 4 brødskiver bare noen timer etter han våknet av narkosen( loff vel å merke), sover lydløst og veldig godt, har nesten ikke vært forkjølet siden ( er nå 5 år), og er en totalt forandret gutt når det gjelder aktivitetsnivå. Han var hjemme i 2 uker etter operasjonen, hadde lite vondt og kom seg veldig fort.Lykke til........

Skrevet

Hei,

Har ingen erfaring fra mitt barn, bare meg selv. Tok mandlene da jeg skulle begynne i 3 klasse, barneskole. Utrolig bedring. Jeg var alltid syk som liten, har nesten ikke vært syk siden. Er 31 år nå.

Husk Is, masse is. Spiste hipp is den gang, kan ikke se den isen nå før jeg før jeg får brekkninger. Ble litt mange av samme slag, så tips, kjøp forskjellige typer saftis.

Dette går nok kjempebra, lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...