Gå til innhold

Kjekt å ha katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå står han og spiser fluene i vinduet *blæh*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øsj, kjenner til den....

Min tar oxo det han kommer over, dødt eller levende....

Min prøver seg på vepser og slikt oxo han da for sikkerhets skyld.... :P

Merkelige dyr.....

Skrevet

Jeg er veldig glad katta spiser det han kommer over. Jeg hater edderkopper, klarer absolutt ikke slappe av om jeg har sett en inne, men klarer heller ikke fange den eller drepe den selv. Så om jeg ser en på veggen så tar jeg katta og holder han foran mens jeg ser en annen vei.

Hihi, simsalabim så er den vekk. Jeg prøver å fortrenge det når jeg koser med han da..

Skrevet

Den var ny, dippeduppa.... :-D

Skrevet

Hehe, er man redd og desperat nok finner man på det utroligste ;o)

Skrevet

dippeduppa:

Har måtte tydd til det jeg og når jeg har sett en og sambo ikke er hjemme og kan ta den for meg... :P

Skrevet

Hehe, godt det ikke bare er meg som er sprø ;o)

Skrevet

Det deiligste er når den stolte jeger kommer hjem med en fin presang til deg, feks en død mus. Hvertfall når du finner den i sengen din når du skal legge deg... urk.

Skrevet

Min lille jeger har vært innekatt i to år, før han plutselig fikk komme og gå som han ville, da vi kjøpte oss hus og hadde muligheten til å la han være ute...

Nå er det mus/småfugler daglig som små "offergaver" til meg og sambo... Hehe.... Men han har heldigvis bare tatt de inn til matplassen sin, aldri opp i senga! :P

Jeg bare roser han masse, drar på meg engangshansker, plukker opp dyret og pælmer det i skævven.... Om det lever så roper jeg på sambo så han kan ta det, liker ikke at dyret pines mer enn det må av katten.

Er ikke redd for de, blir bare litt grinete når han drar med seg halv-dævve mus inn og de kryper veggimellom for å slippe unna katta..... :s

Men bedre at han tar de enn at de kommer inn i kjelleren..... :D

Skrevet

Min kjære gamle hannkatt kom og la en bløt død van/von/væn på mine bare ben under kjøkkenbordet.... Jippi!! :o(

Fant innvollene og 2 ben av et dyr midt på stuegolvet samme dag også...

Skrevet

Hehe,nå må jeg bare fortelle litt om hva mine har kommet hjem med:)En haug med mus såklart,en due(Hun stresset litt med å få den opp på terassen) og en frosk!!.Jeg syns jeg så noe bevege seg inne på rommet og ba mannen sjekke,og han kom fort ut igjen og kunne meddele at vi hadde frosk på rommet....:)Og når vi skulle flytte,fant vi skinnet og skjelettet av en mus under sengen.*urk og æsj*.Vi har continentalseng..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...