Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Vet denne har vært oppe før, men det kommer jo stadig nye folk hit. Og artig med en oppdatering på de gamle:-) Får begynne med meg da; mannen min har alltid kallt meg Turbo fordi jeg snakker så fort. Og så lærte jeg hvordan man kunne få TM-merket for noen dager siden:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 :-))Trenger nok ingen forklaring:-))
Pysa Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg er ei pyse, da. Tiger utenpå, bitteliten kattepus inni.
Skravlemamman Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Tja...........en skravlete mamma med dårlig fantasi.....hi hi...
smakk Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Ikke noe spesielt, bare det som falt meg inn når jeg ble bedt å skrive ønsket nick her...
boble <3 Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Heter Thea, men har Thia som kallenavn og jeg har ei prinsesse på 8 dager:0) Altså Thia og primpressa:0)
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Grey's fan.. Vil ha grey's tilbake....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Skal jeg ta forklaringa èn gang til? (stadig noen som spør) Oki. Direkte oversatt betyr det: Lille kua snudde bak/frem. Sitat min mor en gang på 50-tallet når hun var med bestemor i fjøsen, og kalven hadde snudd seg i båsen. Slager i familien. :-)
Elipepsi Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Tja. Svart, langt hår, elsker hest og "indianerliv". Sølvpilen I Love
lenej :o) Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 jah.. eg er da mamman til guttan mine. fikk en liten åpenbaring, å fant ut at eg er jo 2barns mor!! :)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #11 Skrevet 28. juli 2007 He he..... Nicket ditt var et av de jeg hadde mest lyst til å høre forklaringen på:-)
lille je Skrevet 28. juli 2007 #12 Skrevet 28. juli 2007 Navnet til ungen min starter på J, men fikk det ikke registrert, så da ble det
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 28. juli 2007 #13 Skrevet 28. juli 2007 Jeg tenkte først på Fader Jakob siden det var den sangen jeg sang aller mest til gullet når hun var liten.Men fant ut at jeg ikke ville ha et så "mandig" nick,så da ble det dette:)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #14 Skrevet 28. juli 2007 Først het jeg Foringsautomaten, fordi det var akkurat det jeg følte meg som da jeg meldte meg inn her! Det var ei som leste feil, og kalte meg Forundringsautomaten. Etter hvert som jeg ammet mindre, følte jeg meg mindre og mindre som foringsautomat. Jeg skiftet derfor til Forundringsautomaten, fordi det også var et navn jeg syntes passet meg. Jeg lar meg forundre over så mange ting. Jeg lever på en måte av forundring også: Jeg jobber nemlig som forsker!
Sololight Skrevet 28. juli 2007 #15 Skrevet 28. juli 2007 Det sto en flaske Solo Light på kjøkkenbenken da jeg skulle bytte nick her for noen måneder siden....altså veldig tilfeldig valgt:-)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. juli 2007 #16 Skrevet 28. juli 2007 Da jeg meldte meg innpå bim for halvanna år siden var jeg gravid med snulla. Trodde hun hadde blitt unnfanga i Riga, for det var jo bare der vi skulle prøve, og jeg liker Latvia, så nicket blei Riga19 (da var jeg altså 19 år). UL viste seg at snulla ikke blei lagd i Riga da, men ingen grunn til å bytte nick! Snulla er altså min datter på 9,5 mnd, som egentlig heter Telma. På barsel greide mamma'n min å rote sammen snuppa og tulla slik at det blei snulla, og vi syntes det var så søtt at vi kaller henne det av og til (snúlla er også et islandsk "kallenavn" sånn som tulla på norsk). Slang på hippie her på dib, for jeg er litt hippie selv siden jeg liker 60- og 70-tallet, og det klang bra med snulla. Så kom piratspira...det er babyen i magen som nå har fått navnet Iris (håper de tok rett av kjønn på UL!). Spira er jo fordi hun var en spire da jeg lagde nicket, og pirat fordi hun sneik seg jo inn i livmora mi og bestemte seg å være der. Så spiller også barnefar i et "piratband".
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. juli 2007 #17 Skrevet 28. juli 2007 Veeel elsker firkløver sjokolade hehe Mmmm:)
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. juli 2007 #18 Skrevet 28. juli 2007 Oi haha, mener helnøtt;) men liker vel så godt den andre hehe det sto mellom de to nicka:D
Patetica fåkksi Skrevet 29. juli 2007 #22 Skrevet 29. juli 2007 Fordi jeg er Balooa, den blaa björnen.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 29. juli 2007 #23 Skrevet 29. juli 2007 Har nettopp byttet nick jeg da. Men nicket mitt er jo ganske selfeksplanatory. Tuss foran rett og slett fordi at det var litt søtt, også har jeg jo blitt helt tussete opptatt av barn etter at jeg selv fikk
nickoline og supermann Skrevet 29. juli 2007 #24 Skrevet 29. juli 2007 Jeg vil ha en Nickoline hvis jeg får jente.......oppkalt etteren oldemor. Men sambo liker det ikke så må bli emilie som var hennes etternvan hvis jeg er så heldig en gang...........men tar gjerne en gutt til......
Forskeren Skrevet 29. juli 2007 #25 Skrevet 29. juli 2007 Trenger jeg forklaring? Jeg klarer aldri å bestemme meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå