smakk Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Vi så Apocalypto av Mel Gibson sist helg og jeg fikk så sterk reaksjon på den. Jeg synts det var skikkelig hardt å se på i begynnelsen, fikk rett og slett fysisk vondt, gråt og var usikker på om jeg orket å se videre. Det var spesielt det som skjedde i landsbyen og med barna (kan vel ikke si mer uten å ødelegge for de som ikke har sett den). Jeg har aldri vært "typisk kjerring" når det gjelder sånt så syntes det var så rart. Samboeren syntes jeg overreagerte no vanvittig og mente det var "mamma-genet" som kødda med meg. Er det noen andre som har sett den og reagert som meg? Eller som har forandret seg når det gjelder hva de takler å se? Jeg ble mye mer følsom etter å ha fått vesla, trodde det ville gå over igjen, men nå er hun 14 mnd og jeg er fortsatt slik. Det går mye sterkere inn på meg å se folk, spesielt barn, ha det vondt. Uansett, er glad jeg så den ferdig. Det var riktignok en grotesk og ekstremt voldelig film, men også utrolig bra! Sterkeste filmopplevelsen jeg har hatt på veldig lenge hvertfall..
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Ja jeg såg den for et par dager siden. Var en "voldsom" film.. grotesk! Men veldig bra laget! Og det er jo slik det var.. blir nesten sliten av å se på.. men som sagt, veldig bra laget!
dama Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 jeg har sett den, og syntes den var kjempebra! reagerte ikke som deg nei.. men jeg har blitt mer mooshy med årene, ikke bare etter tre barn.. etter som unga har blitt større ligger følelsene mine tjukkere og tjukkere utenpå kroppen min.. jeg blir rørt av alt, begynner å gråte av den minste ting, og da mest positive ting gråter ikke så mye av negative opplevelser..
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har sett den og synes at den var kjempebra. Jeg likte at barna var "tatt med" for det var noe nytt og gjorde filmopplevelsen sterkere. Jeg synes ikke den var så grotesk som folk vil ha det til, har sett mye verre filmer enn denne. Jeg liker godt filmer som får meg til å tenke litt og filmer jeg ikke glemmer før jeg legger meg. Jeg vil absolutt anbefale denn filmen til alle som er ute etter en skikkelig filmopplevelse med følelser.
Gjest ->>- Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Tenkt å se. Kan ikke se for meg at jeg reagerer noe sterkere på Gibson-versjonen av ting som kan ha hendt enn jeg gjør på tingene som faktisk skjer med de samme folkegruppene i det samme området per i dag.
suseduse Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 jeg har forandret meg veldig med hva jeg tåler på film etter at gutten kom, og pappan sier han også føler hanhar blitt annerledes der..
~Snublefot~ Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Puh, nå er jeg glad vi ikke leide den i går... Hadde vel ikke fått sove etterpå tenker jeg. Jeg var ille før med sånt, men nå har jeg blitt helt ekstrem, klarer ikke sånt i det hele tatt lenger, og MÅ ha happy ending på alt(nesten);-) Vi leide Deja vu med Denzel Washington i går, og det var nok mer en film for meg, ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå