Gå til innhold

Han vil ikke ha flere barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ett felles, på noen mnd, og så har han ett fra et tidligere forhold.. Jeg orker ikke tanken på å aldri skulle få flere barn, enn ett.. Blir misunnelig og lei meg når jeg leser om andre som venter barn igjen, skulle liksom ønske d var meg.. Skjønner ikke hvordan jeg skal takle dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ordner seg alltid! Vent et par år så blir han nok bebi syk han også:) Kan være han bare syntes det er litt tidlig å begynne å snakke om nr to (hans nr tre) når bebien deres bare er noen måneder! Det går seg nok til...I følge mannen min så er ikke vi kvinner lett når vi er høygravide,kanskje han bare har det friskt i minne:)

Jeg har skjønt det mangen andre kvinner ikke har skjønt, det hjelper ikke å mase, da blir det et irritasjonsmoment!! Ta tiden til hjelp...

Lykke til! Håper det løser seg.....

Skrevet

Takk, jeg håper d... Takk for at du svarte meg :)

HI

Skrevet

Har dere pratet om temaet på forhånd? Har han sagt at han ikke vil ha flere enn ett barn med deg?

Jeg synes det burde dere har pratet om. Han er i sin fulle rett å ikke vil ha flere barn, men dette burde ha vært et tema før. Begge må kunne leve med avgjørelsen.

Skrevet

Ja, vi har (dessverre) d.., pratet om d på forhånd altså.. El han har sagt d "hele tiden", så d hjelper ikke for meg å krangle om d nå.. Men er mer fortvilet over situasjonen nå, som jeg har kjent på kroppen hvordan en graviditet, fødsel og d å ha baby..Håper i mitt stille sinn at kanskje han forandrer mening om noen år...

HI

Skrevet

Vi har en sønn på 6 måneder,og mannen min vil ikke engang snakke om å få flere barn,selv om jeg ikke mener at vi skal få det før hvertfall om 2-3 år..

Er redd han ikke vil ha flere,men håper han klarer å snakke om det etterhvert..Er litt flaut når folk spør om vi skal ha fler,og så vet jeg ikke hva jeg skal si fordi han ikke vil snakke om det.

Han trives som pappa og alt sånt,men han er mye trøtt pga mye jobbing og vi har alltid tusen ting vi skulle ha gjort.

Skrevet

Skjønner deg godt eg :) ett barn er for lite (i mine øyne:) ) Du må kanskje vente ei stund , så ta problemstillinga opp igjen..Forklar han korleis det føles.. si at du skjønner han også.. så han føler at du også tenker på han. Her har vi motsatt problemstilling, han vil ha en til, mens eg føler meg veldig ferdig med å få barn.( vi har 4 jenter da :) ) Skjønner jo at han har lyst på gutt, men det er jo ikkje sånn som en kan bestemme... MEN når dette er sagt, så seier eg aldri "aldri" til han, seier heller at "kven veit kva eg føler om 2,4,5 år??" "kanskje har eg lyst på baby då?? " (Tviler på at det blir fleire på oss, men en kan aldri vite..) Derfor trur eg at du kan vente ei stund, så har han kanskje forandra meining.. Du klarer nok å takle dette.. Det tviler eg ikkje et sekund på.. Lykke til:) (vart litt rotete innlegg..men shit au..)

Skrevet

min mann vil heller ikke ha flere barn. enda jeg forklarte han at jeg ville ha unger, unger i flertall, før jeg lot meg selv bli forelsket i ham. nå sier han at han ikke vil ha flere!! jeg blir så lei meg på tanken på å ikke kunne få mer enn et barn. det føles som om legen har sakt at jeg er steril. jeg syns det er flaut når naboen ol spørr når neste unge kommer, jeg føler jeg må lyve og si et eller annet. noe annet enn at mannen ikke vil ha flere. det føles som om jeg blir latterliggjort av min egen mann.

har desverre ingen råd ti deg, men jeg skjønner hvordan du har det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...