Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Kan ul ha en feilmargin på 20 dager tror dere? har vært på en i uke 6 og en i uke 19 og en i uke 35... Alle stemmer overens med hverandre, og det jeg tror,,, Men så er jeg litt i tvil om de allikevel kan ta feil, er det en mulighet, har jo hørt om foster som kan gå i dvale osv..... Noen som har noen meninger?
aanonym Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Embryoet kan etter sigende gå inn i "dvale", men det er veldig tidlig i svangerskapet - "forsinkelsen" er nok fanget opp av alle de tre ULene. Mitt "problem" er at iflg UL er termin en uke tidligere enn det som er fysisk mulig, så UL kan nok ta feil.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Går fosteret i dvale, så skjer dette i løpet av de første ukene, og det er derfor UL er mer korrekt enn EL og mensen. Det at du har vært på 3 UL som alle stemmer overens med hverandre er et godt tegn på at UL ikke tar særlig feil...men UL kan ta feil, så greit å være obs. Men i ditt tilfelle så er sjansen veldig veldig liten siden du har hatt 3 stk.
Gjest Ut på tur Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Hvorfor tror du dine tre UL har en feilmargin på 20 dager ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå