Gå til innhold

Hvilke "eksotiske" grønnsaker bruker du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er eksotiske da?

Bruker mye rart når det kommer til frukt, men ikke grønnsaker. Sambo er litt sær der, så jeg må ta litt hensyn =)

Skrevet

er ikke så eksotisk..

for tida går det mye i broccoli, blomkål og minimais. fordi snuppa på 2,5 år har fått dilla på det....

Skrevet

utover de som mora di bruker ;-)

Skrevet

Fennikel kanskje.... Baker det mye i ovn.Bruker det ofte til fisk, sammen med gulrot, det er kjempegodt. Ellers er vi broccolifans her i huset, så så veldig eksotiske er vi ikke:)

Skrevet

Squash, oppskåret og litt stekt i panna

Ellers bruker jeg mye gul paprika, ruccola salat, løk, hvitlok, MASSEVIS av tomater, persillerot, gulerøtter....

Skrevet

bruker mye ..men om det er så eksotisk ?

ellers går det jo mye i zucchini,gulrøtter,kålrabi, broccoli, mais , alfaalfa spirer, bambusskudd...og sikkert fler jeg ikke kommer på i farta

Skrevet

hvordan bruker du persillerot? har prøvd en gang, i wok, men syns ikke det smakte noe. brukte kanskje for lite.

Skrevet

Veldig godt om du skjærer opp gulerøtter, poteter, persillerot og squash + oppskårne tomater på toppen legger dem i liten langpanne har på olivenolje og litt vann + pepper eventuelt litt opphakket hvitløk....200 g til de er møre...tar ca 45min-1 time ca....men sqashen stekes fortest så det er best og ha den oppi seinere i steketida....

Skrevet

skal prøve, høres veldig godt ut

Skrevet

Skjærer den i ganske tynne skiver, legger den i ildfastform med olivenolje, salt og pepper i ca et kvarter. Sammen med gulrot. GODT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...