Libido- Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 hva er eksotiske da? Bruker mye rart når det kommer til frukt, men ikke grønnsaker. Sambo er litt sær der, så jeg må ta litt hensyn =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 er ikke så eksotisk.. for tida går det mye i broccoli, blomkål og minimais. fordi snuppa på 2,5 år har fått dilla på det....
lille je Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Fennikel kanskje.... Baker det mye i ovn.Bruker det ofte til fisk, sammen med gulrot, det er kjempegodt. Ellers er vi broccolifans her i huset, så så veldig eksotiske er vi ikke:)
Simselimsen Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Squash, oppskåret og litt stekt i panna Ellers bruker jeg mye gul paprika, ruccola salat, løk, hvitlok, MASSEVIS av tomater, persillerot, gulerøtter....
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 bruker mye ..men om det er så eksotisk ? ellers går det jo mye i zucchini,gulrøtter,kålrabi, broccoli, mais , alfaalfa spirer, bambusskudd...og sikkert fler jeg ikke kommer på i farta
Pysa Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2007 hvordan bruker du persillerot? har prøvd en gang, i wok, men syns ikke det smakte noe. brukte kanskje for lite.
Simselimsen Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 Veldig godt om du skjærer opp gulerøtter, poteter, persillerot og squash + oppskårne tomater på toppen legger dem i liten langpanne har på olivenolje og litt vann + pepper eventuelt litt opphakket hvitløk....200 g til de er møre...tar ca 45min-1 time ca....men sqashen stekes fortest så det er best og ha den oppi seinere i steketida....
lille je Skrevet 28. juli 2007 #13 Skrevet 28. juli 2007 Skjærer den i ganske tynne skiver, legger den i ildfastform med olivenolje, salt og pepper i ca et kvarter. Sammen med gulrot. GODT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå