Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Dette er tråden til/om våre fantastiske "gravide" mannfolk. Koselig å skryte litt av dem og ikke glemme romantikken ved å få barn sammen midt oppi all den gørrkjedelige ventingen på å få føde..... La meg begynne: (og ja, jeg er anonym i frykt for å få skumle sjalu gravide hormonelle damer på nakken, hehe) -Min mann drikker nå Munkholm. Og det uten å klage! Han har bensintanken full og mobilen godt ladet og er alltid beredt på at fødselen kan starte. Han snakker med babyen hver kveld og susser magen: sier at nå kan den godt få komme ut, og smiler kjempestolt til meg når han får seg et spark i kjaken. Stakkar, jeg merker han venter utålmodig akkurat som meg. For noen uker siden ville det vært "flaut" for et tøfft mannfolk som han å kosesnakke med babyen i magen, men nå gjør han det med den største selvfølge. For noen uker siden synes han det fikk være grenser for hva vi trengte å kjøpe inn og snakke om av babysaker, men nå kan han plutselig skvette til og spørre om vi har ditt og datt i hus. I går pakket han "Pappa bagen". Jeg ble rørt da jeg så han hadde lagt en leke (for alder 6 mnd og oppover haha) og en splitter nye spebarnsbok oppå boksershortsene....... Min mor ringer hver dag og spør: " Har jeg blitt bestemor enda?" Og min mann svarer like tålmodig og seriøst hver gang at nei, ikke enda, men det kan skje når som helst nå......... Ah, vi gleeeeeder oss til vår førstefødte!
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Åh, så kooselig! Har også verdens søteste og snilleste mann, tålmodigheten selv, en kjempestøtte! Hadde ikke orket uten han:-)
Krysia Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Har også en super mann som lager mat og gjør det meste fysiske husarbeidet med den største selvfølgelighet og en god porsjon engasjement! I tillegg har han et humør som en engel, og muntrer meg opp når det trengs. Liker'n ganske godt, kan man si!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Mannen min er også fantastisk snill. Vasker og rydder så fort jeg og 2 åringen er ute en tur. Lager mat og er utrolig snill og tålmodig. Vet jeg ikke hadde klart meg like bra uten ham, men samtidig er jo noen alene, og da går det også. Men ikke greit å være mannfolk rundt oss humør-bomber.
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Min samboer er også fantastisk Han prater ikke så mye om/med selve babyen/magen. Men han kommer med slike små komentarer inni mellom, som bare er så søte Her om dagen kjørte vi forbi ett par der pappaen gikk å bærte babyen i babybjørn. Da kom det fra samboeren min, en slik må vi få oss da jeg sa at en slik hadde vi allerede fått fra min søster, smilte han bredt og sa at det var bra, fordi han ønsket å bære babyen vår slik inni mellom han spør også konstant om det går bra, eller om det er noe jeg trenger. Visst jeg kommer med ett minste lille sukk eller stønn, så er han der å kikker til at jeg har det bra Å visst jeg spørr om hjelp til noe nå, så er han der stortsett med det samme for å hjelpe til Han har også sagt at nå den siste mnd før termin, skal han ikke drikke eller noe. Men han har fått "drikkeperm" når han skal på en festival når jeg er i uke 38. Men det er greit, fordi da skal jeg være hos mine foreldre, og festivalområdet ligger bare 150m ca fra sykehuset Ellers har vi fått det meste i hus, og han går bare å smiler bredt og kikker på tingene Sier også hele tiden til med at han synes jeg er fin og sexy når jeg er gravid. Kjempe koselig å få slike kommentarer når man føler seg som en strandet hval
litakine og Theodor Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Min samboer er og fantastisk, og han er heller ikke av typen som liker å dulle med magen, istedenfor duller han med meg. Får ikke en gang lov til å låse baddøren når jeg dusjer, tilfelle jeg må ha tak i han fort. Ikke får jeg lov til å gjøre noe fysisk tungt heller, og han har alltid en hjelpende hånd. I tillegg står han på døgnet rundt for å pusse opp badet slik at jeg og babyen skal ha et fint bad. Han er hele tiden kjempe snill med meg og passer på at jeg gjør/ikke gjør ditten og datten. Og enda synes jeg ikke at jeg er flink nok til å sette pris på han, så da er det fint at det kommer slike innlegg som dette så man husker =)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 ÅÅåå jeg er misunnelige på dere alle!! Min 31 år gamle kjæreste har oppført seg som en komplett idiot, som feks dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid, som var en torsdag, dro han på fylla og jeg så han ikke før på mandagsmorgen stinkende av fyll og blæh. Planene var at VI skulle kose oss masse og feire den helgen. Og i løpet av den helgen sendte han ogsså sure mld til meg. Vel er mange andre episoder også, så dette er nå min X som jeg ikke har noen som helst følelser for lengre uten komplett avsky og sinne. Dette er noe han ikke forstår bare for å si det, og han synes ikke at han har gjort noe galt. Igjen ÅÅÅÅÅ som jeg misunner dere jenter og vær glad dere har dem, og jeg vet hvordan det er for min første mann var sånn, for å sitte på min kant er ikke noe gøy. Signerer med anonym i tilfellet i tilfellet han er inne å leser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå