3b@rnsmor-30* Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 og det var ikke så værst da.... fikk et sånt med sjokoladesmak i foreldre og barn... smaker ganske godt faktisk... og det stoppa godtebehovet mitt for kvelden... =) andre som har prøvd det?
It's all about me Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Hadde jeg fått det med sjokolade skulle jeg ha smakt jeg også. Men hos meg fulgte det med jordbærsmak og det virker rett og slett altfor kvalmendes.
3b@rnsmor-30* Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2007 ja det tror jeg på.... jordbærsmak på sånt kan fort bli litt kunstig... men sjokoladen var god =)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 neeeei..de smaker jo gammel sjokolade jo!! det er noe av det værste jeg har smak! (og jeg eeelsker sjokolade!)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 syns ikke de med sjokoladesmak var noe gode jeg.. Ikke sambo heller. Men kunne tenkt meg å prøvd det med jordbærsmak da.
ana baroma Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Guttungen forsøkte det med jordbær, og det smakte IKKE godt... Også hadde han prøvd det med sjokolade før sammen med noen kompiser, og det var alle enige om at det smakte MØKK;) Så vi slipper å kjøpe sånne, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå