lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 fikk du tak i ny "stripa"? Har hatt det bilde du la ut av den som en link jeg har brukt når dinbaby.no siden har vært noe feil på, og jeg bare har fått feilmelding der. Ble bare nysjerrig og kom til å tenke på det nå når "stripa"bildet var borte. Nydelige unger du har også
Torpekjærringa Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Hei ) jada, har heldigvis fått en ny ) Camilla & Celine her på dib var sååå snill å solgte meg en ) så nå er Nora storfornøyd igjen !!!!! takk ) ja, de er selvfølgelig verdens vakreste vettu ;o) Takk for at du spurte ) ha en fin lørdagskveld )))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 takk i like måte. Vi har også en sånn, lillemor kaller den "gagga" og må ha den når hun skal legge seg, selv om den havner veggimellom av og til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå