Gå til innhold

Torpekjærringa


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk du tak i ny "stripa"? Har hatt det bilde du la ut av den som en link jeg har brukt når dinbaby.no siden har vært noe feil på, og jeg bare har fått feilmelding der. Ble bare nysjerrig og kom til å tenke på det nå når "stripa"bildet var borte. Nydelige unger du har også;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :o) jada, har heldigvis fått en ny :o) Camilla & Celine her på dib var sååå snill å solgte meg en :o) så nå er Nora storfornøyd igjen !!!!!

 

takk :o) ja, de er selvfølgelig verdens vakreste vettu ;o)

 

Takk for at du spurte :o) ha en fin lørdagskveld :o)))

 

Skrevet

takk i like måte. Vi har også en sånn, lillemor kaller den "gagga" og må ha den når hun skal legge seg, selv om den havner veggimellom av og til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...