aanonym Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Der var der i gang, ja - melkelekkasje! Seks uker igjen, grrr.... Husker ingenting fra sist jeg, men hva bruker man for å beskytte senga? (BH er uaktuelt pga serter under høyre bryst)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 hadde veldig lekkasje i startet etter at baby var født. Jeg lå på håndklær, men ofte gikk det gjennom likevel. Har du kjøpt inn tisselaken til babyens seng? Legg det under lakenet på senga di så lenge i tilfelle og se om det fungerer:-)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har tatt i bruk madrass beskyttelse som er ment for barnesengen. Så skifter jeg heller laken ganske ofte, men da er ihvertfall madrassen beskyttet. Fungerer veldig greit. Er ikke noe behagelig og sove med bh.
♥Rime♥ Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har begynt å lekke i rundt uke 16 med alle mine 3 svangerskap. Det er uaktuelt å sove med bh! Så jeg bruker ett tynt håndkle som jeg legger over puppene Fungerer ganske bra, noen små flekker blir det likevel på dynetrekket , men håndkleet tar det verste. Beskytte senga har jeg egentlig aldri tenkt på /:) Har aldri sett noe på madrassen.
Gjest Ut på tur Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Merkelig det der at kroppen lekker melka... burde vi ha lært den opp til å ikke gjøre... men mye rart som skjer med kroppen som er ulogisk så hvorfir ikke dette også
Blue Lady Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Jeg sover med en sportsBH med ammeinnlegg i, det er ikke ubehagelig synes jeg. Når jeg ikke sover med BHen legger jeg en sånn stor gulpeklut etter Lucas under der lekkajsen bruker å havne.
aanonym Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2007 Takk for svar, men BH - uansett type - er altså fullstendig uaktuelt. Da taper jeg heller ammeinnlegg fast i puppene:) Dessuten er det VARMT her i Nord-Norge, klarer ikke å ha særlig mye klær på meg om natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå