FruV Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 er 40 uker på vei,har ikke kjent noe til liv i dag så er ganske nervøs. Venter på mannen min for at vi skal på føden å sjekke om alt er ok... Har drukket brus,ristet på magen men ikke noe spark.. Føler meg over hysterisk... noen med tips?
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Et stort glass kaldt vann, eller en sjokoladebit av noe slag kanskje... Min lille i magen reagerer som regel på noe søtt vaffal, men nå er ikke jeg mer enn 33 uker på vei da.. Jeg håper du snart kjenner noe, er du for bekymret så ring føden og spør om tips, det hadde jeg gjort, lykke til:-)
Pysa Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 kald saft med masse sukker, altså ikke lettsaft vanlig at de roer seg ned mot slutten, alt er nok bra, skjønner du
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 her er det jeg pleier å gjøre: -spise is/isbiter - det pleier hun å reagere på! -spise sjokolade -styrte iskaldt vann ellers pleier jeg å legge meg ned på senga, på ryggen. stryker på magen og finner ut hvordan hun ligger og når jeg har funnet en arm eller en fot stryker jeg over denne, litt hardt. etter en stund pleier hun å flytte på armen eller foten... du kan også holde ene hånden på ene siden av magen og andre hånden på andre siden. dytt den ene hånden godt innover mot babyen og hold den der en stund. håper alt står bra til , lykke til på sjekk =)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Kjent noe hittil eller? Hvis ikke drikk masse søt saft med isbiter..!
prøvekluten+3små Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 dette er kanskje på grensa til litt slemt,men det funker;o) sett et glass iskaldt vann mot magen:o)
theafranord Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Har du kjent noe nå da?? Husk at før fødsel så ligger barnet som regel veldig i ro... Det er liten plass også må den samle krefter til fødselen....Det sa i allefall jordmor til meg. Men de sier jo at man skal ta kontakt om man ikke kjenner liv i løpet av så og så lang tid
FruV Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2007 Mannen min kom og vi dro avgårde på føden. Lå vel 1 1/2 time med registrering og alt så bra ut =) Har mye vann i kroppen og BT var forhøyet så tok en del blodprøver,urinprøve. Legen kom og han tok en ultralyd på meg og ville jeg skulle dra på poliklinikken på mandag for en ny ul. Så vi fikk dra hjem da klokken var 02.30 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå