Gå til innhold

Kan jeg bruke dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nese dråper fra 1 år på vesla 6 mnd.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp. Noen må vel kunne svare?

Skrevet

Tror ikke jeg hadde gjort det! Når lucas var 14 mnd prøvde jeg den 1-10 år sprayen på han, da begyne han å blø i nesen, tydelig at den var for sterk for han :(

Skrevet

nei, du kan ikke det!

 

har forhøt meg om dette, og du skal aldri bruke medisiner til andersgrupper/vektklasser de ikke er forskrevet til!

Så små barn kan rett og slett få hjertestans av det! (selv bare av nesedråper!!)

 

lag heller din egen saltvannsblanding og gi henne! helt trygt!

Skrevet

Hvordan lager jeg det da?

Skrevet

du tar og koker opp lettsalta vann (smak det til..skal være litt salt)..så kjøler du det ned, og finner en lur måte å sprute det inn i nesa hennes:o)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...