Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Servitør i boks og vi kjører`a til døra:-) Om Dailis har mulighet til å være borte halve dagen/kvelden og natta da:-)
♥Snulder Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Klatten og Dailis...... ai tinkk ai løøøøøøvv ju!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Hihihihi........dette er så fint atte....alt årnær seg ser du!
Plutseliten :) Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Åååå...snille dere er! Flott at det ordnet seg )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2007 Snikende ullteppe husker jeg pappa sa når vi var små:-) Etter et glass rødvin fikk jeg jo igrunn lyst til å dra ut en tur alikevel.........selv i regnet......men nå har jo barnepiken dratt på fest istedet:-) Får nøye meg med Kjell Elvis jeg da;-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2007 HAHAHAHAHAHAHA:......................Ja akkurat eller no sånn!!! ..........Jailhouse rock in the ghetto love me tender and so we can go on.....and on...........and on..............forever!!!
Ronja65 Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Dailis du er utroligt søt.... Er alltid der for den som trenger hjelp. Barnpass, baking, servering og ikke minst gjestfri.... Klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå