Gjest Ut på tur Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Blei litt inspirert av Sommerbaby:)Fødeklar-27.07.07 som har vært på sykkeltur i dag. Dere som har termin nå i sommer og har planer om å bruke sykkelhenger, når mener dere at dere kan ha den lille i hengeren ? Vi tenker at den skal først og fremst kunne sitte, men den skal jo også klare å holde hodet med hjelm på....
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Det kommer litt an på hva slags underlag du skal sykle på og hvor lange turer du skal ta også, men fra ca 18 mnd går det bra med kortere turer ihvertfall, stort sett. Junior hos meg stortrivdes med det!
Gjest Ut på tur Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Hmmm hadde håpet på å bruke henger neste sommer vi... men om vi må vente til 18 mndr så må vi nok vente enda ett år....
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Du kan sikkert prøve fra han/hun kan sitte selv også, prøv deg fram og sjekk reaksjonene på passasjeren. Litt ulikt også hvor gode seter og støtteanordninger det er i de ulike vognene, men du får sikkert god veiledning hos forhandlere:-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Åh, hadde vært helt supert om lillegutt kunne vært med på sykkelturer neste sommer allerede, ja... Ser for meg at det blir hektisk leting etter en skikkelig god sykkelhenger som er behagelig for ham å bruke allerede da:) Kanskje noen som har forslag til gode sykkelhengere??
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Jeg kjøpte en reativt billig en for 3 år siden, ca. 2000 kr. Den ble brukt daglig til frakt til og fra barnehage på humpete skogsbilveier ( 1 mil pr dag totalt) i at slags vær, og holdt! Brukte den fra sønnen min var ca. 18 mnd til han var 3 1/2, hadde ofte tunge varer i også. Litt mekking og skruing måtte til på festet på slutten Husker ikke hva merket het, men jeg mener da at dette bør bety at man ikke nødvendigvis må kjøpe de aller dyreste til 5-6000 kr. for å få god kvalitet ihvertfall. Nå har jeg bil, hi-hi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå