Elle Vilde Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jenta mi skal begynne i barnehagen når hun er nesten 11 mnd. Trenger hun regntøy? Hun kan ikke gå enda, og vet ikke om så små er ute i regn i barnehagen. Hvor får jeg i såfall kjøpt regntøy som er lite nok? Størrelse 80 er GIGANTISK selv om hun er helt normal i størrelsen. Hva gjør dere andre?
Torpekjærringa Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 jeg kjøpte regn tøy til mi, hun begynte når hun var 11 mnd - strl 74 på fixoni ) har brukt det helt til hun ble nesten 2 år....så regntøy er ganske stort i strl ja !!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Hvilken str bruker hun i klær da? Jenta mi er 14 mnd, og ikke så stor. Bruker 80 i klær, har parkdress i str 86 og den er romslig men ikke alt for stor. H&M har regnklær fra str 74, lurer på om Reflex også har det, er ikke helt sikker.
OsloMor Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Bruker dere hel dress eller bukse og jakke? Min er også 11 mnd når hun begynner, har en regndress i str 80, trodde den var for liten,men nå skal jeg jammen prøve den allikevel. Hva skal dere ha på føttene ved regn? Min går ikke enda, så gummistøvler blir jo for tungt stakkars...
Torpekjærringa Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 LIlle snuppa hadde faktisk noen ganger plastikkposer surret rundt beina når de var ute å lekte i barnehagen.....personalet satt på henne gummistøvlene - men så fort hun begynte å krabbe rundt, gled de av - så da hadde de på henne sånne plastikkeposer under, ( små gjnnomsiktige) men vet at du får kjøpt regnsokker på reflex iallefall
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Intersport selger regntøy fra 74 ihvertfall... På beina har dere enten slike vanntette sokker fra reima, eller rett og slett litt store gore texer...
3b@rnsmor-30* Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 ja de er ute selv om de er så små. men ikke så lenge av gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå