Gå til innhold

Kjøpte 74 stk pampers bleier i dag..... til 70 kr ;-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke det skikkelig billig? en sånn kartong.

tror jeg skal stikke opp å kjøpe fler på mandag....for det må være rimelig ift pampers pleier å være??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn jumbopakke på rema eller??

Skrevet

Tror Rema 1000 har dette fast:-)

Har kjøpt der flere ganger til den prisen!

Skrevet

Ja :o) pleier de å ha sånne kanskje ? hihi....var noe nytt for meg dette her ;o)

Skrevet

Synes det var billig ja.

Bare så synd at mine barn ikke kan bruke pampers.

Trenger bare tisse en gang så er de våt igjennom :o(

Skrevet

De har de fast på Rema ja. Helt topp på pris! De har også Always Ultra med vinger til en tier for pakka istedet for 30 som det koster andre steder..:)

Skrevet

Det er så billig der skjønner du:)

Easy up i størrelse 5 koster 80,-, men er ikke så gale det heller!

Skrevet

Oi :o) såpass, tror jeg får begynne å handle på rema istedenfor på kiwi jeg nå !

Skrevet

ja det er vanlig...

Skrevet

Men hva er forskjellen på "Active fit" og den andre "vanlige" bleien?

Verken ser eller kjenner noe særlig forskjell, jeg. Utenom stk.-prisen, da...

Skrevet

active fit har et slags nettinginnlegg inni!

merker egentlig ikke så mye forskjell på de..bruker active fit nå, for de sitter bedre..men da han var liten og avvføringa var løsere, var det et herk med denne nettingen!

Skrevet

Nå har de forresten tilbud i alle fall på Rimi og Spar, bleieavtale fra Pampers, kjøp 3 få 1 gratis. Bare et tips=)

Skrevet

blir det billigere enn rema da??

og varer det neste uke også?

Skrevet

eller.. det er jo den bleieavtalen de alltid har??

Nå tenkte jeg "kjøp 2 og få den 3. gratis"

I VG da de hadde bleietest, så var det veldig liten forskjell når det gjalt kvalitet! Det sto vi måtte prøve oss frem, for bleiene virker forskjellig på forskjellige barn (noen har stor/liten mage, tynne lår/ lubbne lår osv..)

de kom frem til at av alle prisene,og da regna de med bleieavtalene på rimi/spar/kiwi så var rema den billigste selv om de ikke har bleieavtaler (jumbopakkene)

ellers så er jo lidl bleiene innmari billige da.. 70 bleier for 30 kroner!

ser ut som pampersbleiene, og sitter bra på!

Jeg synes gutten min lukta så tiss i de da, men venninna mi bruker de på gutten sin..og han lukter ikke!

Kanskje gutten min lekker bittelitt i de, så derfor de lukta på han??

ikke vet jeg, men pampers er definitivt min favoritt!

er ingen andre bleier som sitter så bra..kunne ikke tenkt meg å gå rundt i de klumpete liberobleiene:o)

Skrevet

Nei, er nok billigere å kjøpe de Jumbopakkene på Rema!

Kjipt at gutten min ikke kan bruke Pampers lenger..... Mye dyrere med Libero.

Skrevet

bruker å handle på prix, har med coop kortet og får hver bleiepakke 10 kr billigere. Bruker å kjøpe 1 pk libero til 42 kr inl rabatten og 1 pk coop bleier til noen og 30 inkl rabatten. Blir jo da ca 75-76 el noe sånnt. Blir jo enda billigere om man bare bruker coop bleier.

Skrevet

hvor mange bleier er det i coop pakken??

og liker du de bleiene forresten? har prøvd de en gang (har vel prøvd de fleste merkene tror jeg:o)) Men jeg følte at tisset bare samla seg helt forran, og han ble våt på huden! er de eneste bleiene jeg har opplevd det med!

Skrevet

hi,hi vennen! så du visste ikke det altså?! De tilbudet begynte ikke så lenge etter de trolla våre ble født altså... Alltid kjøpt de, vi.

Vi kan ikke bruke libero... de lekker, hun ble sår, og synes de er så store og klumpete.

Bruker active fit. Den baby dry var alt annet enn dry her for å si det sånn... Lakk, men virka som det var fordi de ikke satt noe bra på rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...