3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Bare 1 dag her enda;) Snart, snart, snart!! Hehe...
...Misa Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 -5 dager her.. Noe tegn på at noe er i gang hos noen av dere andre? Her er det mye liv i magen, men ikke en eneste "vondte" av noe slag desverre..
snehvit77 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2007 Masse vondter i mange uker. Forferdelig slitsomt når man i tillegg går hjemme med en aktiv krabat på 2,5 år. Skulle vel helst ha født hver dag de siste ukene, men lillemor lar vente på seg:-) Skjønner ikke hvordan jeg skal ha energi til å føde når jeg er så sliten.... Vi får se i natt om noe kanskje skjer, eller på mandag når det er fullmåne:-) Håpe håpe håpe.
Krysia Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 En uke i morgen! Har tydeligvis en stoiker i magen
Mamma til M07 & M09 Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 2 dager på meg og. tror nok det blir flere og:(
...Misa Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Huffda, også i flere uker! Jeg har bare merket noen småmurringer i ny og ne de siste par ukene tenker jeg, og det er alt.. skal på kontroll på sykehuset på tirsdag, men hadde jo håpet at noe skulle skje innen den tid sånn at jeg slipper det Tvi tvi for oss alle om at noe skjer snart..!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå