Anne-B. Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Samboer skulle ordne noen ting i byen, også skulle han ta med datra vår, så jeg bestemte meg for å bli med. Skulle ta litt busser hit og dit, så var ikke noe problem, tenkte jeg.. Men så var jeg litt overmodig og kjente meg i god form, så fant ut at vi skulle gå fra sentrum og til Solsiden (Trondheim dette). Det gikk bra til å begynne med, men så.. Fikk skikkelig strekk i hofta og ganske ubehagelige kynnere. De siste 200 metrene hadde jeg mellom 20 og 30 pauser Så det er nok siste skikkelige bytur for meg før fødselen! Føltes litt som de siste dagene før datra mi blei født, men har enda 22 dager igjen til ul-termin, så hun får bli inni her til hun er klar. Selv om jeg er litt utålmodig!
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 idag gikk jeg og samboer fra solsiden ( der hvor vi bor) og inn til byen. gikk en tur til torget og titta litt.. også skulle vi gå hjem igjen.. det gikk greit stort sett hele turen.. men på slutten fikk jeg skikkelig mageknip.. klarte ikke gå lenger.. måtte stoppe opp... disse kom med 5 min mellomrom.. etter å ha vært på føden en tur igår kveld fikk jeg vite at jeg har 2 cm åpning... så ting er på gang har 7 dager til termin.. så hun kan komme nå hehe.. så ikveld blir det en runde eller 2 med sex.. og imorgen blir det en ny gå tur som skal avsluttes med en hyrdestund i senga hehe... så får vi håpe hun vil ut snart krysser også fingrene for fullmånen på mandag
Anne-B. Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Åh. så spennende!! Jeg tror det er bekkenet som er litt trøblete hos meg, for nå i kveld når hun har rørt på seg, så har det vært fryktelig vondt, som om hun har presset mot beinene. Jeg har ikke hatt gu i dette svangerskapet (er visst ikke uvanlig for 2.gangs, etter som jeg skjønner, men), så aner ikke hva som skjer der nede. Som jeg fortalte på treff på tirsdag, så ville jo ikke legen ha neste kontroll før uke 40! Lurer litt på om slimproppen er gått, men er ikke sikker. Det er 11 dager til min egen termin, så kanskje kanskje? Masse lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå