ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Sambo tok med datteren vår til et vennepar i dag. Ringte han senere for å høre hvordan det gikk. Joda, gikk bra sa han. Spurte etter jenta, joda hun er med venninnen på tur. Jeg ble ganske skeptisk da!! Jenta 2 år og 6 mnd. Det var aller første gangen hverken meg eller sambo kjørte med henne. Og jeg vet at hennes kjøring ikke er helt stabil. Sa til sambo at jeg ikke likte det helt, men kunne ikke nekte henne det. Men ble ganske skeptis og sambo mente det var unødvendig og at jeg var hønemor. Hvordan hadde dere reagert?
Carnivale Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 ..jeg syns også du er temmelig hønemor ja. Så lenge barnet sitter i et godkjent sete er det da vel greit?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Hadde ikke reagert på det
cherry coke Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Hadde JEG kjent henne godt og visst at hun var en flink sjåfør, hadde det vært ok(ikke greit, men ok:)) Men siden du vet at hun er en dårlig sjåfør, har du grunn til å bli skeptisk..Men jeg er sikkert litt hønemor, da:=)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2007 Joda, barnet satt i et godkjent sete. men det som var hovedsaken er at jeg ikke kjenner henne så utrolig godt, mer som dama til en god kompis. Men det værste var jo at jeg VET at hun ikke er en så utrolig god sjåfør. Har kommet oppi mange situsjoner der hun alltid har skylda.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Hadde ikke blitt spesielt glad for det!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Jeg hadde blitt hysterisk! Hadde ikke godtatt noe sånt. Jeg setter ikke ungen min i bil med hvem som helst - faktisk nesten ingen andre enn sambo og meg selv.
olla Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 ærlig talt, sånnt hadde ikke jeg brydd meg om, men om du ikke liker det, så si ifra når han kommer hjem, og forklar hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå