Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten like før jeg griner nå altså............

Skrev et innlegg for noen dager siden om kvalme or at jeg hadde litt blodig slim på papiret da jeg tørket meg og håpet at det kunne være implantasjonsspor.........

Så forsvant kvalmen men mannen min sa at jeg ikke er mitt vanlige premestruelle hespetre så han trodde nok noe var på gang!! hehe!

I dag tidlig klarte jeg ikke å dy meg og testet...........

Måtte legge godviljen til for å se noen strek da og nå viser den ikke lenger i det hele tatt.......

ååååh, jeg håper virkelig den var positiv......... må vel teste i morgen kveld igjen tenker jeg, får ikke tid mandag før jobben........

Krysser fingrene..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært der.. Og krysser fingre jeg og! :)) Hehe, "vanlige premenstruelle hespetre.." :)))

Skrevet

Det er best å ta den på morgenurin og det tar også bare 1 minutt å ta den. Jeg ville tatt en ny i morgen tidlig eller mandag før jobben.

Lykke til:o)

Skrevet

hehe, takk for svarl.......

hmmm, morgenurin eller gi kroppen en ekstra halv dag til å produsere hormoner.......... valgets kvaler..........

Jeg har en pakke med 2 tester da.........

at man kan bli så på tuppa!!

Skrevet

Hvis du ikke bruker morgenurin, kan det være lurt at det har gått en del timer siden sist gang du tisset. Jo lengre mellom hver gang du er på do, jo mer konsentrert blir urinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...