Gå til innhold

Jeg har født:))


Raych

Anbefalte innlegg

Onsdag kl 08.50 kom ei nydeli lita pie til verden på St. Olavs Hospital i Trondheim:)

 

Hun ble født 25 dager før termin, og 12 dager før planlagt KS. Vannet gikk kl. 04.10 på morgenen og etter det var riene i full gang med 2 min mellomrom! Veldig kraftige. Etter samtale med JM her vi bor ble det ambulansetur i all hast til Trondheim. Kjøretur på 1 time og 10 min pluss ferge på 25 min...

 

Var i Trondheim 07.15. Ble undersøkt av lege og fikk riedempende middel som ikke hadde noen effekt. De ville prøve å dempe riene for å ha litt bedre tid å forberede KS på (spesielt ettersom pappan var på vei til sykehuset i egen bil).

 

08.00 ble jeg trillet ned på operasjonssalen der anestesilegen satte spinalbedøvelse med en gang. Det var godt:) Fødselslegen startet snittet etterhvert og 1 min før jenta vår var ute var pappan på plass ved min side:) Han rakk akkurat det viktigste, selv om det var utrolig kjedelig å ikke ha han hos seg i ambulansen og på sykehuset.

 

Alt gikk bare fint, og i dag er vi kommet hjem igjen:) Jenta ammer som bare det, og melken kom for fullt i går. Sover hele natten, bortsett fra amming 1 gang.

 

Jeg blir vel ikke så mye her inne nå, men ønsker alle i augustklubben lykke til!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med den lille jenta og kos dere masse. Jeg selv har 11 dager igjen til mi tulle er ventet å komme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...