Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 For 3 gang på 3 uker er han så rar i magen. det begynner med at han blir oppblåst.Så raper han mye,lukter rett å slett råttent.Og så ender det med at han flyr på do og det bare renner. Føler det er gjæra egg han raper. Men det har han ikke spist på lenge.Er heller ikke noen fellesnevner for de 3 gangene han har vært slik heller.Spist forskjellig.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 hm hvis det har gått såpass lang tid og fremdeles med diare ville jeg tatt kontakt med legen altså..
It's all about me Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Kan være noe han reagere på i maten. Føler han seg oppblåst, eller ser magen oppblåst ut?
Libido- Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 kan være mage/tarm sykdom. Veldig mange som får det. Men trenger jo selvsagt ikke å være det! http://www.dagbladet.no/dinside/2001/07/01/266791.html Ta kontakt med lege om det vedvarer, greit å få sjekket det opp =)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 er ikke konstant slik da. 3 ganger på 3 uker.Varer 1 dag eller 2.
suseduse Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 når jeg hadde matallergi frapet jeg råttenegg, smakte sånn nesten og, og vondt i maven.. kan være mat allergi, tenk over hva han putter i seg og få bestilt en time til allergi test.. jeg ble sånn av fløte og noen ganger melk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå