Småbarnstreff Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 ... i morgen på denne tida kan jeg ha en liten baby.... Absolutt ikke noen tegn på at noe er på gang, men slik var det sist også. Merket ikke noe før riene kom. Og det er vel en trøst til alle som er VELDIG fødeklare! 8 dager igjen til termin.
snehvit77 Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Jepp. Sier til meg selv hver kveld at i natt kommer hun.... men nei, våkner like skuffa og like tissetrengt uten baby...:-)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg orker ikke håpe lenger, ble så skuffa hver morgen det ikke var skjedd noe. Har gitt han en uke nå på å finne veien ut, så tar jeg det som en positiv overraskelse om han skulle finne på å komme før..
lb71 Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 ja men det er faktisk litt spennende da. Tenk at om få timer så kan faktisk alt være over... Jeg kjente heller INGENTING før vannet gikk med noen av mine jenter. Og da mener jeg absolutt ingen forvarsel. Alikevel går jeg nå rundt og venter på "varsler" da og føler at det skjer nok ikke noe idag nei. Denne gangen har jeg hatt mye vondt og masse kynnere/maserier uten at noe har skjedd. Så jeg forventer vel at alt skal fortone seg annerledes denne gangen. Ååå så spennende. Vi skal snart bli mammaer
snehvit77 Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Så hærlig med sånne positive folk:-) Nå ble jeg faktisk litt glad og ikke fullt så sliten i hodet av denne overtidsventingen... Jepp, snart er jeg mamma for 2. gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå