En lykkelig mamma :) Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Hva er egentlig forskjellen på montert og umontert stempel???
rødhette* Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Nå har ikke jeg så veldig peling på det her, men såvidt jeg vet er monterte de som er ferdige på sånne "treklosser" - ferdige til bruk. Mens de umonterte må du feste på noe, sånn at de kan brukes.
summer85 Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Jepp stemmer det rødhette sier.. de umonterte, er bare selve stempelet, så du burde da montere det selv, enten på sånn glass/plast plate som man kan få kjøpt eller noe noe anna.. litt vanskeligere å få stemplet pent hvis de ikke er montert synes jeg... jeg har ett par umonterte, men synes ikke jeg får det like fint med det..
fjollefrua Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Monterte stempler er selvfølgelig enkelt og greit og bruke, men hvis du scrapper mye eller lager mye kort vil det fort bli veldig dyrt å kjøpe ferdig monterte. De tar ogsåmye større plass enn umonterte. Umonterte stempler er mye billigere men krever litt forarbeid før de kan brukes. Klipp de til og monter de på et slags skum du får kjøpt i hobbybutikken. på baksiden av skummet er det et belegg som veldig lett kleber seg til glatte flater. Jeg bruker firkanter av plexiglass i forskjellige størrelser og når jeg ikke bruker de oppbevarer jeg de i tomme cd cover. Det finnes mange bra nettsteder hvor du kan lære mye om dette og forskjellige teknikker innenfor scrapping... Jeg begynte med det for nesten 3 år siden etter tips fra svigerinna mi som begynte når hun var gravid. Har ikke fått så mye tid til det i det siste selv, men om 7 måneder får jeg sikkert mulighet igjen... Kjempe hobby og jeg lover du blir hekta... Lykke til
En lykkelig mamma :) Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2007 Fikk gode svar på det:)
fjollefrua Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Hvis du går inn på google.no og søker på scrapbokking eller bare stemplin så kommer det opp masse... Det er en jungel full av tips og informasjon. Du må finne de sidene du liker best. Jeg handler mye på kreativ hobby og der er det også masse informasjon og linker. Kos deg. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Sjekk ut www.rubberstamps.no Supert forum!
rødhette* Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 www.house-mouse.com selger kjempenydelige stempler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå