ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Er det noen som har/har hatt pica eller??? (er det ikke det det heter da). Sitter her nå å lurer på om jeg skal dra å kjøpe poteter å spise de råe. Fikk skikkelig lyst på det. Går det ann å spise det da?? Må jo vaske de da selvfølgelig... Håper noen andre kan komme med noe dere har helt dilla på??
_anna_ Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 ja vaska o skrell de så går det väldigt bra! äter råa poteter själv ibland:) just nu e jag mest sugen på allt:) fast mest vindruver och surt gotteri!!
Teltpluggen Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Går fint ann å spise et par rå poteter:) Så lenge du ikke spiser for mye:)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 Da tror jeg skal ta meg en tur på butikken jeg. He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå