Gå til innhold

Har dere/hatt pica eller???


ikkeakkurattattpåklattfødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har/har hatt pica eller??? (er det ikke det det heter da).

Sitter her nå å lurer på om jeg skal dra å kjøpe poteter å spise de råe. Fikk skikkelig lyst på det. Går det ann å spise det da?? Må jo vaske de da selvfølgelig...

 

Håper noen andre kan komme med noe dere har helt dilla på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja vaska o skrell de så går det väldigt bra! äter råa poteter själv ibland:) just nu e jag mest sugen på allt:) fast mest vindruver och surt gotteri!!

Skrevet

Går fint ann å spise et par rå poteter:) Så lenge du ikke spiser for mye:)

Skrevet

Da tror jeg skal ta meg en tur på butikken jeg. He he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...