ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Hvor lenge etter at blødningene stoppet kan man ha sex igjen? Mistet denne uken var 9 + 4, slapp utskrapning! Men legen på sykehuset sa vi skulle vente med å ha sex til 14 dager ETTER at blødningene har stoppet, er ikke det lenge? Hører jo om mange som blir gravide igjen på første forsøk! Noen som vet?
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har fått beskjed om at så lenge blødningen er stoppet helt opp, så er det bare å kjøre på igjen. Jeg ble gravid før neste menstruasjon sist gang jeg mistet og er 12 uker på vei nå..
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 Tusen takk for svar! :-) kommer nok til å prøve igjen nokså fort vi også! Håper å bli gravid igjen nokså fort!
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 De sier at det er lettere å bli gravid rett etter en SA eller MA pga av at kroppen er mye mere "klar" for å være gravid. Så lykke til!
Mamma til snart 4 Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 jeg var i uke 5 da jeg mistet, hadde sex med en gang etter blødning, ble gravid igjen uten mens mellom, er nå i uke 30;)
Happy H Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 de sa ingenting om d til oss. eg mistet i uke 14i mars. Blødde i 4uker og 4dager. etter d hadde vi sex igjen. De sa d kunne være lurt å vente en menstruasjon m å bli gravid så de hadde en menstermin å gå etter, men d va ikkje nødvendig. eg fikk en menstrausjon så ble eg gravid igjen, e no 16uker på vei og har fått høre hjertelyd!=) Lykke til videre, håpe du snart e tilbake her!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå