Gå til innhold

rehabiliteringspenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har slitt med en god del angst og deperesjoner i flere år. har nesten ingen venner igjen pga dette.. jeg har aldri vært i kontakt med helsevesenet eller lignende for å få hjelp ..har rett og slett angst for det!! men nå sliter jeg så sykt at jeg tror jeg blir nødt til å ta oppsøke de snart... men det jeg lurer på er.. hva må til for å få rehabiliteringspenger?? jeg har slitt i mange år nå og har ingen inntekt.. har aldri hatt jobb, tørr ikke dra på intervju.. og nå har jeg jo akkurat fått en liten en også så sliter en god del økonomisk..

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hei minimamma!Er du her nå?Lurte på å sende deg en pm men jeg får ikke trykket på nicket ditt:(

Skrevet

Hei.

 

Det er noen krav for å få rehabiliteringspenger. Man må kunne dokumentere at man har vært syk de siste 52 ukene samt være i behandling med utsikt til bedring. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med legen din for å få hjelp. Man trenger ikke å slite alene. På NAV Trygd kan du får du også informasjon om rettigheter i forhold til trygd.

 

Lykke til og god bedring :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...