minimamma! Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 jeg har slitt med en god del angst og deperesjoner i flere år. har nesten ingen venner igjen pga dette.. jeg har aldri vært i kontakt med helsevesenet eller lignende for å få hjelp ..har rett og slett angst for det!! men nå sliter jeg så sykt at jeg tror jeg blir nødt til å ta oppsøke de snart... men det jeg lurer på er.. hva må til for å få rehabiliteringspenger?? jeg har slitt i mange år nå og har ingen inntekt.. har aldri hatt jobb, tørr ikke dra på intervju.. og nå har jeg jo akkurat fått en liten en også så sliter en god del økonomisk..
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Tror ikke du får rehabiliteringspenger uten å ha hatt en jobb. Du får vel det etter å ha vært sykemeldt i et år.
minimamma! Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 er det ikke noe hjelp å få når man sliter psykisk og ikke har hatt jobb?
Meandmyprincess Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Joda,du kan få rehabiliteringspenger selv om du ikke har vært i jobb.Men du må være i en form for behandling.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Vet ikke, men tror det blir sosialen eller minstesats for uføretrygd dersom du får det.
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 http://nav.no/page?id=291
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Lurer på om du må ha vært sykemeldt i 52 uker, selv om det ikke er sykemeldt fra en jobb. Eller ha dokumentasjon på at du har vært syk så lenge. Hvis du ikke har det er det veldig vanskelig å få rehab. For å få det etter dette må du være i behandling som er godkjent av nav, altså tror f. eks ikke alternativ behandling gjelder. I mellomtiden blir det evt sosialkontoret hvis du ikke har andre ytelser du kan få fra nav som hjelper deg nok økonomisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå