endaengang Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg vil bare forsikre meg om at alle ser denne fordommen...for den kommer til å provosere ganske mange, tenker jeg...hehe...:-) Jeg har fordommer mot de som ikke "får til" å amme...eller ikke vil/orker å amme... Som sagt, fordommer var dette. Jeg er supermor, selvsagt, som har ammet mine tre barn til de var 1 år ca! Har forresten også veldige fordommer mot big mamas med treningsbukse og store, vide t-skjorter som tilbringer dagene på kjöpesentre der de sitter og dytter coca cola og boller og kjeks og sjokolade inn i sine 8 mnd bebir som ikke har en sjanse til å forsvare seg mot elendig livsstil. Så det så!! God helg til alle!
prekæs Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Hvis man først skal være 100% ærlig så greit, da. Signerer.
Northernlights Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Vil ikke kalle det "fordommer", men jo,er enig i dette med at jeg iallefall ikke skjønner meg på (finere utrykt) dem som ikke "orker".
dama Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 da må jeg bare slenge på at jeg ikke i det hele tatt deler den fordommen med deg!!!! jeg har full forståelse overfor de som velger å ikke amme, av forskjellige grunner.. det finnes enormt mange årsaker til hvorfor noen mødre velger å ikke gjøre det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå