2prinsesser <3 Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 jenta mi er skikkelig voldlig. slår å kaster ting. du kan se at det lyser faenskap av ansiktet hennes rett føre. skjønner ikke hvorfor hun er sånn. hun har vel holdt på sånn i et år nå å jeg å alle andre i familien er temmelig lei. prøvd å snakke til henne på mange forskjellige måter men ingen ting som går inn virker det som. så etter tre blåveiser å et kutt i ansiktet på meg så spørr jeg om noen her please har noen råd??? ble kansje litt rotete skrivi men :S håper på masse forslag å erfaringer som har har fungert =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Om det dere har prøvd på i ett år ikke funker, så prøv for eksempel å høre på helsestasjonen om de har noe litteratur å anbefale om temaet. Sikkert mange gode råd fra fagfolk:-) Evt søk på nettet!
balsam Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 hei! huff dette hørtes ikke noe gøy ut!=( det eneste jeg syns fungerer når jenta mi oppfører seg sånn, er time out!først får hun 2 advarsler, dersom hun ikke lyer får hun et minutt på et teppe i gangen, og der etter må hun si unnskyld og så gir vi hverandre en klem før vi er ferdige!! dette begynrte vi med da hun var ca et og et halvt.. og nå trenger hun somregel bare 1 advarsle, før hun ber om unnskyldning og smiler fint og susser oss=)
Mikaelle7 Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Anbefaler denne artikkelen, håper den kan hjelpe deg http://mothering.com/articles/growing_child/discipline/tantrums.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå