ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Hei! Hadde desverre en SA denne uken , var 9 + 4 :-( Når hadde dere sex igjen etter at dere hadde sluttet å blø? Fikk beskjed fra sykehuset at vi skulle vente 14 dager etter at blødningene har stoppet med å ha sex igjen! Synes det hørtes lenge ut! :-(
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 28. juli 2007 Må tilføye at jeg slapp utskrapning!
ls83 Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 hei så synd at du mistet... jeg mistet i uke 14.. slapp også utskrapning.. fikk beskjed på sykehuset at vi ikke skulle ha sex på to uker, og etter det bruke kondom.. glemte i farten å spørre hvor lenge. så jeg ringte inn på riksen og spurte. hun sa til meg at så lenge en ikke blør kan en ha sex,men jeg ville nok ventet to uker. er størrre fare for infeksjon etter sa.. lykke til.
elisa25 Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Hei..jeg mistet da jeg var i uke 13,måtte ha utskraping.Fikk beskjed om og ikke ha sex de to første ukene og vente til blødningene hadde stopet hvis jeg blødde mer en to uker,fikk også beskjed om og ikke bade..Jeg blødde nesten ingenting så jeg klarte ike å vente mer en 10 dager,kansje ikke lurt men det gikk bra
stratosen_er mamma_ Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 uff da... føler meg alle som mister...synes det er så grusomt..har selv mista to ganger...en sa og en ma... etter sa hadde vi sex etter at jeg slutta og blø, etter ma med utskrapning venta vi ganske lenge...jeg orka ikke (mista da i uke 14, fosteret døde i uke 8) ønsker deg/dere lykke til:) sender en god klem
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 hei,hadd en sa i forige uke æ... hadd sex i går,sikkert itj lurt men legen sa at vi kun koz når æ va ferdi me å blø....så vi gjor d ganske fort,men d virke som alt e greit for min del... synd å hør at du mista,har mista 2 ganga æ no! lykke te da=)
ambumamma Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 jeg hadde sex med en gang jeg slutta å blø både etter min ma og sa. har ikke fått noen innfeksjoner eller noe ubehag av den grunn:-) jeg fikk bekjed av legen at det var helt greit så lenge jeg selv var klar for det:-)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2007 Tusen takk for svar! :-) Blir nok til at vi venter ei uke etter at jeg har sluttet å blø, hvis vi klarer det! Er ivrige på å prøve alt denne syklusen på å få det til igjen!
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Hadde MA i uke 11 og hadde ikke sex så lenge jeg blødde. Ble anbefalt å vente minst en mens før vi prøvde igjen. Vi ventet hele 3 mens før vi satte inn nådestøtet og da ble jeg gravid på føste forsøk! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå