Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Det står jo at de er fra 4 mnd, å jeg har lyst å la jenta mi smake, men vil det være dumt ifh. til tarm og mage? Hun er 4 mnd nå, å får ellers bare mm, men hadde jo vært litt morsomt å prøvd om hun likte det.
It's all about me Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 De er jo ren frukt (med unntak av et par som er med fiber), så det er vel bare å prøve. Frukt har de ikke vondt av. Men begyn forsiktig og tidlig på dagen så slipper dere å få natta ødelagt hvis hun får vondt i magen av det.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Om hun klarer seg fint på kun mm, så ville jeg ventet med å gi henne noe annet. Lurt å vente så lenge som mulig pga allergier og at tarmsystemet ikke er helt klart for sånn mat ennå på de små:-)
Libido- Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Ville ventet litt til jeg, er fort de kan utvikle allergi.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Ville ventet. Dumt å begynne med mat bare fordi du syns det er morsomt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå