Gå til innhold

Aurora.m/nr3. har fått gullet sitt:0)


 boble <3

Anbefalte innlegg

Lilleprinsen kom i dag kl 08.03. Han var 3700 og 51 cm og alt gikk kjapt og greit!

 

Gratulerer så masse til hele den lykkelige familien:0)

Glerer meg masse til å se han.

 

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer massemasse!!:) er kjempeglad på dine vegne! kos deg, med hele familien! er spent på å høre hva navnet blir...;) gleder meg til å se dere på treff!

 

...Da krysser jeg bare fingrene for Veronica og håper hun slipper å vente så lenge nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle fem(!), ble heldigvis ikke så lenge over termin! :) Gleder meg til å treffe ham på treff!

 

Krysser samtidig fingrene for Veronica, ikke morsomt å være sistemann ut i "klubben", så håper du får snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad på dine vegne at lillebror endelig kom =)

 

Venter bare på at Noah skal komme,tror ikke det er lenge igjen =)

 

Kos dere vidre med lillebror...

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle hilsnene!

 

Vi har kommet oss hjem, og bare koser oss. Til storebrors fortvilelse sover han bare. Vil så gjerne se navlestrengen hans :-)

 

Nå må vi bare krysse fingrene for at Noah også er klar til å komme! Er så glad det ikke er jeg som venter, så føler virkelig med Veronica...

 

Håper å se alle på treff på onsdag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere koser dere, utrolig hvor deilig det er å ha en liten baby:0) Vi koser oss rett i hjel vi også...

 

Jeg kan desverre ikke komme på onsdag, er den dagen hele familien bestemmte seg for å komme (bestemor og de fra kyrk.øra) Hadde jo så lyst å dra på ondsdag å se " ny" babyene, men håper vi ses neste onsdag istedefor. Utrolig koselig med disse onsdags treffene så håper vi klarerå holdepå de leeeeenge!

 

Vil også sende tusenvis av lykke ønskninger til Veronica, er fulmåne i natthåper den har sin virkning. Krysser alt jeg har for deg Veronica!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får se om Even og jeg kanskje også tar turen på onsdag. Me får sjå!

 

Koser oss masse med babyen, vi også. Helt utrolig skjønt det er med en så liten baby.:D

 

Krysser fingrer og tær for deg Veronica! Den kommer nå snart sjø!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...