Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Ja, nå begynner en ny pp, og er intressert i å vite om det går ann å prøve å påvirke kjønnet? Husker dere som har eller venter jente når dere hadde sex i forhold til EL, og hadde dere lite eller masse sex i den mnd. jenta ble laget?
Beama Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Aner ikke når i forhold til el.. men hadde MYE sex når hun ble laget ja.. hehe.. var på sydenferie;)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Lite sex - var på ferie i sør-amerika med 9 andre.... Ble ikke rom for sånt no' da. Ganske sikkert at jeg ble gravid rett etter hjemkomst (før jeg dro avgårde 1 uke på jobb). Vet ikke hvordan det var mhp EL, for vi prøvde ikke aktivt å bli gravide, men det var 10 dagers forskjell på menstermin og UL, så ble sikkert gravid rimelig sent i EL.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Ikke så mye sex, men vi prøvde å få gutt. Hehe...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Mye sex ( var ganske nyforelsket). Vet akkurat når det skjedde. Før eggløsning. Sambo hadde tatt en kjempe varm dusj først.
Julebeibi på vei :) Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Jeg er bra sikker på at jeg hadde eggløsning når min datter ble unnfanget:)
Sassy. Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 Hadde lite sex den perioden,gubben jobbet borte i den perioden,og hadde kun sex 1 gang etter han kom hjem den EL-perioden. Hadde sex rundt EL (tror samme dag ifølge min syklus).
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 hørt at mannen må slippe "svømmerne" sine langt ute i skjeden til dama da "jentecellene" er mer utholdene og klarer svømme lenger
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 lite sex...et par dager før EL. Lykke til : )
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 Ha,ha :-) Ikke for å være en bedreviter, forståsegpåer eller noe. Men stillinger, når man har sex også videre har INGEN betydning for hva slags kjønn barnet får. Jeg jobber som lege og det er kun en ting som påvirker hva slags kjønn barnet får, det er x- eller/ og y kromosomer.
Samsara Skrevet 20. august 2007 #16 Skrevet 20. august 2007 Kineserne har en egen kalender på dette, fant ikke linken nå men.. kan lete senere... den funket for meg! Kjønn kan også ha noe me månen å gjøre, hvilket tegn månen står i. om det er maskulint eller feminint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå