Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

no går eg å vent på gutt nr 2.. trudd eg sku veta alt den her gangen, men syns bære at eg har fleire spørsmål!

e idag 39+1 uke på vei, og har no i ca 4-5 uke vøre plaga meg sterke kynnere, mas rie og alt sånn faenskap!!!!! ( e litt lej no ja) før 3 uke sia så sa jordmora min at det va ca ein halv cm ijæn av slimproppen..men veit ikke om den ha førnt!!! har mye slim/utflod, men klar ikke å skill det.

natt tell fredag, og natt tell lørdag så va det litt blod når eg tørka meg... men det va sånn knall rødt (og ikke slimat), og ikke så masse. men blør ikke nå meira no. ka kan det va? no idag e eg kvalm som ei ku...(føl meg som d)

men ork ikke tru at det betyr nå som helst, før eg trur seriøst at fødn e lej av at eg reng!!! har og mye ont i underlive, magen e hard som ein stein.. og tell tide så må eg læn meg over vasken mens mora mi masser meg litt i korsryggen... meeeeeeen så går det over!!!!

nån som har det likkens?? e det nå på gang her, eller e eg bære hysterisk masat og utolmodi???

hilsen shitlej!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikkje slik at når vi veit mykje, så er det så mykje meir ein lurer på?

Eg ventar nummer to òg, og kjenner meg rimeleg dum etter at eg tilkalla jordmor torsdag, og enno har ingenting skjedd... Slimproppen har gått - og det kjem meir slim til. Masse kynnarar/maserier, som stoppar opp etter eit par timar.

Men spørsmålet ditt. Dersom det er reint blod så vil eg heller ringa føden ein gong for mykje enn ein gong for lite.

Er magen din hard som stein heile tida eller er det i periodar? Kjenner du spark? Det siste er det viktigaste. Men ring ein gong til du, så vert du kanskje beroliga. Dei er til for å gjera jobben sin, veit du!

Lykka te'!

Skrevet

Dersom blodet er friskt bør du jo bare ringe å høre da.

Ang korsrygg, har hatt det slik ei stund nå ja. Men det går jo over etter massasje og varme.:( Så frustrerende når det stopper opp etter et par timer.

Masse lykke til og håper du er i fødsel snart!

Skrevet

takk før svar! :)

kjenn ein del spark, men det e jo lite plass der no, så det e liksom som ein bølge! magen bære rulla. å det kommer ut ein fot her og der.

eg syns magen min e steinhard.. og på natta har eg problema me å kom meg på toalette pga det!! vanskeli å kom seg opp, mens man e tisstrængt,å når magen e hard.

ska ta å ring å hør me fødn, det e jo sant.. dem e jo her før å hjølp åss:)

hode tell guttn ha fæssta seg før ca 3 uke sia, og det ligg så pass langt ned at eg klar ikke å sykkel.. kjennes ut som om eg sett på hode tell beibien... gjær jo ikke d, men rimeli ækkert! så at det e ont, rivninge osv, e jo ikke så rart.. e bære så lej av å bi "lurt".. hadd ikke mas rie med den første!

nej, det kommer nokk når som helst.. sæll om det e ei uka tell termin.. når eg tenk meg om, så om eg går 2 uke over, så e det bære 3 uke tell gulle e her ilamme åss :)) Og det e jo ikke så længe tell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...