Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Ja, nå begynner en ny pp, og er interssert i å vite om det går ann å prøve å påvrke kjønnet? Husker dere når dere hadde sex i forhold til EL, og hadde dere masse sex eller lite sex den mnd. jenta ble laget?
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Ehh... Hmm.. Hadde lite sex... Har ikke peil på EL.... Men... Du beholder vel hvis du får vite på en evt. tidlig ul at det er gutt ? Ell ungen er like mye ønsket liks??
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Hei,og takk for svar! Klart vi beholder det om det blir gutt!!! Men det hadde vært moro med ei jente siden vi gutta er i boks! :-)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Aaah=) Da skjønner jeg:D he he.. Det fins jo de som ønsker et spess kjønn, og gjør aaalt for å få det liks=) he he:) Lykke til med prøving, og får håpe du får ei lita lillesøster til guttene dine da:)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 mye sex,og ca 20 dager etter sist mens.Mye sex en ukes tid el no..
Taram har gutt&jente Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Startet opp ca 10 dager før EL, hadde sex to dager i strekk, ventet en dag, og så en dag til. Og jenta var i boks... ;-)
Yo&La+spire Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Hver dag i en mnd....før EL 2-3-4 ganger om dagen...hehe, vi hadde bare et forsøk da, så spiren MÅTTE sitte, og det gjorde hun:) Er det forresten sant at en kan påvirke kjønnet slik? Eg tviler litt, men er mange som sier det stemmer da.....Eg var sikker på at det ble jente, kjente det på hele meg, og det er så lite gutter i min familie at eg ikke kunne forestille meg at det skulle bli gutt....
mammasgo`jente Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Hadde sex dagen før og på eggløsningsdagen og dagen etter! Trodde egentlig det skulle bli gutt da, siden det heter seg at sex noen dager før EL gir jente, men her ble det altså jente. Stor stas med jente!
Na`is`vi`mi` Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Haha.. vi har 4 jenter så vi må ha hatt et veldig aktivt sexliv da...??hehe.. Husker dessverre ikkje kor mykje sex vi hadde rundt "rette tida" .. Har hørt at hyppig sex gir jente.. så vi burde vel tatt det mere med ro vi da..hehe...
Helene <3 Sarah Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 Hadde forholdsvis lite sex, har ikke peil i forhold til EL.. Det sies at Y sædcellene er raskere, men dør tidligere enn X sædcellene.. Så hvis du har sex på EL dagen eller etter er det større sjangs for gutt, og har du sex noen dager før er det større sjangse for jente.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 vel..kjøp angrepillen etter 48timer...det gjorde vi men gravid ble vi og en jente kom ut!!!!:-)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Hadde sex når vi følte for det vi, anna- eller tredjekvar dag fram til EL og nesten kvar dag rundt EL.
selfangerkjerringa Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 prøv å søk litt på dib/bim, det er flere slike tråder hver eneste uke.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #17 Skrevet 30. juli 2007 ....vi hadde nesten ikke sex (flere mnd mellom hver gang), men vi fikk jente.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 4. august 2007 #22 Skrevet 4. august 2007 Hadde sex kun 2 ganger den mnd. Torsdag og lørdag, el var på lørdag el søndag. (Tempen hadde steget på søndag morgen)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #23 Skrevet 15. august 2007 He he... Kanskje det blir løsningen! :-)) ( ler )
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 15. august 2007 #24 Skrevet 15. august 2007 Vi hadde sex annenhver dag fra dag 8, 1 gang om dagen frem til dag 20 eller noe sånt. Og til samme tid på dagen hver gang. Har hørt flere som har fått jente på den måten.. Men det er nok ganske tilfeldig, men gøy å prøve da. Første jenta ble til etter sex 1 gang, på dag 8 tror jeg.. )
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #25 Skrevet 15. august 2007 Vi hadde sex ofte med guttene, mens med jenta så hadde vi sex en gang. Pluss at mannen min brukte lette boxere med guttene, men da jeg ble gravid med jente så hadde han gått over til sånne tett sittende... Leste at det kan være noe med at ballene blir trykt opp mot kroppen, dermed varmere for sæden, og dermed er det X kromosomet som det da blir flest av... For Y overlever ikke i varmen som regel... X er jo jente, og Y er gutt. Har du sex ofte så er det større sjangse for gutt, for da kan du treffe akkurat på el. Men har du sex sjeldnere så er sjangsen større for jente, for X kromosomet overlever lengre inni oss, og kan svømme over lengre tid enn guttesæden... Gutten svømmeren er raskest. Jentesvømmeren er mest utholdene... Lykke til! Er like kjekt med gutter som med jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå