Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Den er bra den ell?.. Skal kjøpe den til mandagen:D Ble litt stress med den mykbagen jeg har til sportsdelen, dårlig plass når lammeskinnet kom på plass osv..
Mamma til to tette Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Veldig fornøyd med den og vognen vår, har en city cerox 360. Noen har klaget over at de vokser fort ut av citybag, vår gutt er ganske liten av vekst så regner med det går bra til han skal over i sportsvogndelen
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jenta mi er absolutt ikke liten av vekst, hun er 4 mnd og har fremdeles god plass i bagen.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er veldig fornøyd med den iallfall. Men gutten min blir lang tror jeg, så han kommer nok til å vokse ut av den før han er 6 mnd.. Den tid , den sorg..
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 jeg har den. mini'n veide bare 2,5 kg, men vokste fort, og vi måtte bytte bag når han var 5 mnd. men sportsdelen kunne legges helt flatt, så da gjorde d jo ingenting ) elsket bagen, men syns ikke sportsdelen var like fin :o/ dog en gooood vogn da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå