Gå til innhold

Nå klikker det alvorlig for meg !!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er på jobb i nordsjøen. Jeg er hjemme med to unger (5 og 2.5) og er i uke 27. Det er ferie i barnehagen så her sitter jeg ( 24 X 7). Har hintet ganske kraftig til besteforeldre på begge sider at jeg er sliten og det hadde vært flott om de lånte de en kveld. Hva skjer : Har ikke hørt en lyd fra noen av dem på en uke. Min kjære mor ringer i går kveld kl 23.30 dritings for å fortelle hvor glad hun er i meg.

Nå isted ringer de fra svigermor og co. Men gjett hvem det er. Ikke bekymrede besteforeldre som savner barnebarna sine!!!! NEI det er de to andre barnebarna som lurer på hva vi gjør på og forteller at de skal sove hos farmor og farfar i dag. Broren til sambo er helgepappa, har de annenhver helg. Og det samme gjentar seg hver eneste gang. Han henter ungene sine fredag, leverer de til besteforeldrene i to tiden lørdag og henter de en time før han skal levere de om søndagen. De blir avlevert hver planleggingsdag, alle skoleferier osv så de stakkars foreldrene skal slippe å ta seg fri på jobb.Men hvis vi spør er de sliten, det har vært så mye i det siste, det blir for mye å ha 4 unger osv osv.

Jeg kjenner at det er like før jeg koker over og de alle får seg en alvorlig lekse.

Hva i helvete gjør man med slike hjernedøde folk ??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy søren...

du får heller si fra i klar tekst da... makan til ignoranter.. dårlig gjort

Skrevet

Å fy fader... Jeg skjønner godt du holder på å klikke!! Det hadde jeg gjort for lenge siden hadde jeg vært deg.. Ta en alvorsprat med de og broren til sambo. Skulle jo tro han ville være litt i lag med ungene sine når han først har de??

Skrevet

Det der er så utrolig urettferdig!!

Men det sier mye om deg også.......Selvstendig og flink!!! Stå på! Selv om ofte det ikke akkurat blir belønnet å klare alt selv....

Samme problem i min manns familie, hans besteforeldre som "bare" tar seg av den ene delen av familien/barnebarna , for stakkars det er jo så synd på bla, bla og bla......så skjønner at du er frustrert. Og at det kan være vanskelig å si.

Skrevet

Åhhh, kjenner at jeg blir sur på dine vegne. Tror dette er helt klassisk i mange familier. I en søskenflokk finnes det alltid den fornuftige, stødige som klarer alt selv og som alt er så lett for. (tror de) De ser ikke at grunnen til at det virker så lett, er at en legger opp livet sitt etter de utfordringer man får og at man ikke syter og klager. Så er det den i flokken som er uansvarlig, rotete med penger og som det er SÅÅÅÅ fryktelig synd på. Ser for meg at dette kommer til å bli et problem både på min og mannen sin side når barnet vårt kommer. Men vi klarer oss jo, haddde bare vært hyggelig om noen kunne gjort noe uoppfordret for oss også...

Skrevet

Dagens besteforeldre er ikke mye å skryte over, det kan jeg skrive underpå!!!!

Skrevet

Kanskje de ikke tar et hint?

Hva med å spørre de rett ut om de kan passe barna?

Skrevet

Synes du skal ringe og si akkurat hva du mener! du er sliten og du trenger hjelp med barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...