Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E det flere som plutselig blir akutt svimmel? e i uke 13 nu...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mhm jeg gjør det :(

jeg blir det pga littegranne lavt blodtrykk

Skrevet

ok.. takk for svar :) e det farlig? vet du noe om det? skikkelig ekkelt :( litt "småtrykk" i panna også etterpå,ikke ordentlig hodepine.

Skrevet

nei,ikke farlig sier legen.. var så svimmel en dag,og trodde jeg skulle besvime,så tok turen til legen.. litt lavt blodtrykk sa han,og er ikke farlig for deg eller barnet :)

Skrevet

Okay takk for svar :) jeg var svimmel i forrige svangerskap,men da var det like før terminen...

Skrevet

Jordmor sa til meg at grunnen til jeg var svimmel va fordi blodet blir tynnere. Blodtrykket mitt er normalt, men blir svimmel uansett..

Skrevet

Har vært svimmel hele svangerskapet. Er ganske slitsomt! Har ikke lavt blodtrykk og ikke lav blodprosent. Vet ikke hva det kommer av...

Skrevet

Sliter med lavt blodtrykk, så klarer ikke stå eller gå så mye.

Skrevet

Okay.. Takk for svar alle :))

Skrevet

Har merket det noen ganger etter at jeg har stått opp, og vært våken en stund.. men det gir seg etter at jeg har fåt i meg næring.

Skrevet

Ja, men det er fordi jeg sliter med lavt blodtryk.. Drikk masse, så unngår du det :)

Skrevet

Jeg har alltid hatt lavt blodtrykk, men ikke vært så svimmel som det jeg plutselig ble i uke 12. Da viste det seg at jeg lå veldig lavt i jern, babyen hadde spist det tomt! Så kanskje du kunne tatt en prøve, så du ev. kunne startet med noe tilskudd. Jeg ble fra dag 1 etter jeg begynte med jerntilskudd. Eneste negative med det er at magen om mulig blir enda tregere... Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...