Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Holder meg alltid i god form underveis i svangerskapene, har alltid gått lett ned til matchvekt igjen og har ingen strekkmerker. Men... Blodårene bak på bena blir så vannvittig fremtredende og stygge!! Kan ikke drømme om å gå i shorts/kort skjørt. Heldigvis går det litt tilbake etter svangerskapet, men likevel frustrerende. Noen andre i samme båt?
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 har flotte tegninger på beina jeg også....... fikk de etter forrige svangerskap, og noen dager bare lyser de opp!!! Og det ble faktisk mer tydelige etter svangerskapet, har ikke fått noen nye nå, men venter bare på at det skal dukke opp. Noen som veit om man kan fjerne de?? med elektrolyse eller no?? eller kanskje bytte ut beina
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Ja!? Bentranspantasjon, liksom ;0) hehehe... Det hadde vært no! For min del regner jeg med operasjon om et års tid. Når ungen er vel ute.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Mine blir store og skikkelig blodfylte, så bare venter på stygge åreknuter... :/ Er ikke lekkert, men de er ikke så veldig blålilla heldigvis:) Så her går jeg med støttestrømper da jobben min gjør at jeg går omtrent hele dagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå