Murmeline Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Møtes mandag? Jeg må fikse litt tlf osv, men kan jo ta det på morgenen. Dere er hjertelig velkomne hit (spes siden jeg ikke har bil akkurat nå), men skjønte Kozy trenger en D-tur (og tog er jo greit).
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Gjerne gjerne:) Mulig jeg må kombinere litt dog, for jeg er jo tilbake i jobb og der er alt helvete løs:( Den mest rutinerte bartenderen vår fikk "sparken" i går, så nå svømmer jeg og Eigis... (elvefestival om 2 uker) Men mandag er bra det, når ankommer dere byen?
ScaryMama Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har kjøpt kjole til et bryllup jeg skal i snart. Jeg må handle sko på mandag slik at de i butikken kan legge den opp til riktig lengde. Kikket litt etter sko i dag men fant ingenting i nærområdet. Men Nikolai har fått pensko! Såå søte, men tror du ikke han måtte ha str. 20! Store bein... Så nå har han sko og rosa skjorte, men mangler bukse. Derfor må jeg til drammen. Men det jeg kan gjøre hvis det passer bedre å ta det i kongsberg, er å kjøre til drammen etterpå. Ikke noe prob!
Murmeline Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 For meg passer det sikkert å ta 12 toget, dvs at jeg er i D ca halv 1, så rekker jeg tlfene først. Må fikse forsikringer til hele husstanden... Kozy: du kjøpte jo bukse til N forrige gang vi var på shopping, den var jo så søt! (den store som kunne legges opp en halvmeter;) Tilla: uff, hørtes ikke greit ut. Skal du jobbe litt mandag, eller?
ScaryMama Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Ja jeg har den buksen. Men, den er ikke bare for lang i bena, den er også altfor lang i livet og det får man ikke gjort så mye med. Men den kommer til å bli super fin på han om ca 3 år kan jeg tenke meg! Halv ett passer veldig bra for oss! Og vi spiser IKKE på glass, jeg føler for å boikotte det stedet litt!
Murmeline Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2007 Oi, hva har skjedd? Har jeg gått glipp av noe action? Synes egentlig Glass er litt oppskrytt jeg, ikke spesielt bra mat, små porsjoner, og lite mamma-vennlige priser;) Så boikotter gjerne jeg også!
ScaryMama Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Utroooooolig dårlig service i går! Måtte selv ta kontakt for å bestille drikke, etter 100 år måtte vi hente menyen selv. Tillab måtte ta i mot våre bestillinger å si fra til servitøren. Omeletten min var kald og våt, og maten er som du sier, ikke spesielt god. Verst for dem for vi legger jo igjen en del kroner der!
ScaryMama Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Hva er det med meg i dag? Jeg ser at jeg har klart å skrive "å" der det skulle vært "og" to ganger! Hjernen surrer litt om dagen tror jeg...
Murmeline Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2007 Uff, ja da skjønner jeg at du vil boikotte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå