Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det er litt snakk om ringtesten, noen som har tatt den og vet at det stemmer ?? er det hvis det går rundt så er det gutt og fra side til side så er det jente ? har hørt det skal være en glatt ring.... men kan det være en ring med en diamant nedfelt ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste i gravid bladet at hvis den pendler frem og tilbake er det gutt.. hvis den beveger seg i sirkel blir det jente..

Skrevet

Hei!

Om ringen pendler fra side til side er det gutt og går den rundt er det jente. Ringen du bruker må være i gull. Gjerne en gifte eller forlovelsesring, men så lenge den er i gull så skal den vise riktig. Har hørt at man skal bruke et hårstrå til den som skal spås, men det funker like godt om man bruker en tynn sytråd. Det funker like bra på både mann og dame om man bruker ringen over pulsen på hånda, men man må være gravid for at den skal vise riktig over magen.

Lykke til og fortell hva resultatet ble. :)

Skrevet

jeg har en giftering i hvitt gull.. og jeg brukte en sytråd. den pendlet fram og tilbake :-) håper så inderlig på en gutt, skal på UL kl 08 i morgen. Så det blir spennende...

Skrevet

det ble en gutt ja :-) så snedig at det stemmer

Skrevet

bare tull alt sammen.. bare flaks hvis det stemmer, hvordan kan et hårstrå eller en sytrå avgjøre det?er jo helt ulogisk.. Dessuten de som har prøvd det på meg tror på det oggså, dessuten er det jo bare håndas stødighet som avgjører..

prøver du fler ganger og det blir samme hver gang er det jo forddi du vet i underbevisstheten hvilken vei du må bevege littebitt for å få det svaret du ønsker...

Skrevet

Ett lite spørsmål angående denne ringtesten.....

Må det være en annen som spår eller kan man gjøre det på seg selv?

Skrevet

jeg gjorde det selv, la meg flatt på ryggen og holdt hånda etter beste evne i ro, var litt skjelven til og begynne med så da snurret den bare rundt og rundt... men etter og holdt den der så ble ringen rolig og så beveget den seg fra side til side.. alle jeg har hørt om har fått full treff på den... uansett så erdet jo gøy og prøve

Skrevet

må også legge til at jeg hele tiden drømte om jente så jeg trodde at det ble det....

Skrevet

prøvde det der jeg, først gjekk den i ring, så prøvde e en gang te å da gjekk han fram å tebake.. :P hehe Å ul sa første gang en gutt å andre ul usikker..hehe

Skrevet

heia....

ringtesten har stemt til mg....

brukte forlovelsesringen min (gull) og mitt eget hårstrå.....

ringen sa at jg skulle ha gutt til begge de jg har nå....

har 2 gutter den dag i dag..en på 3 år og en på snart 1 år....

skal ta ringtesten i neste uke på den jg har i magen nå.....

lykke til med testing av ring.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...