Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært uten pillen i ett år nå,uten resultat.må vel kanskje på undersøkelse etter hvert da.begynner å bli ganske utålmodig og lei nå.ekstra ille når alle rundt deg blir gravid og,virker så enkelt for alle andre.har en mor og en søster som og brukte lang tid,så det holder meg oppe...venter ikm disse dager,men er så uregelmessig.tør ikke håpe noe...LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det. Vi har også prøvd i ett år nå. Vi gir det til oktober før vi går til videre skritt, med ev. undersøkelser av oss begge. Vi begynner jo å dra på åra... så det spiller jo også inn litt for vår del. Men, håper nå snart på en liten spire til :)

Masse lykke til, og la oss håpe vi begge (og de andre her inne), hopper over til 1. trimester snarest :)

Klem

Skrevet

Hei

Har hatt det akkurat som deg, sluttet på pillen i fjor vår, og ingenting skjedde, før nå.... jeg er plutselig gravid!

Vi har startet utredning, altså han har levert prøve, det ble gjort for 2 uker siden så har jo ikke fått noe resultat på den.... ikke at vi trenger det akkurat nå!

Hold ut, 1 år etter pillen uten resultat er helt vanlig (forferdelig slitsomt og lite motiverende, men vanlig), plutselig så klaffer det, jeg er heldigvis et bevis på det...

Ønsker deg og alle andre her inne lykke til med prøvingen, og håper alle andres (og min) spire klorer seg fast!

Skrevet

Utredning tar tid! Så det kan lønne seg å bare begynne utredningen. Mest sannsynlig er det sikkert ingenting galt å finne, men er jo alltid greit å faktisk få sjekket det ut. Jeg sluttet med pillene i april i fjor, men startet ikke prøve før i august. Var hos fastlegen i april i år og fikk henvisning til gyn. Skal til lap i slutten av august. Så ja...ting tar tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...