Gå til innhold

Velger dere mobil utifra funksjon eller design?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg valgte utifra design,jeg ville absolutt ha den telefonen!!;)

Og det er en sånn walkmantelefon og har masse funksjoner som aldri kommer til å bli brukt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Design faktiskt....*småflau*... Har en sånn rosa Ericsson flap telefon...kjempefin og veldig grei å bruke og faktisk...hehe

Skrevet

Funksjon! Ville ha minst 3,2 mpx kamera, så jeg har kjøpt meg SE K810i i dag. Ser ut som en mannfolktelefon i helsvart, men det gjør ikke meg noe. Den er jo litt tøff, da;-)

Skrevet

Jeg velger hovedsaklig ut fra design, men de mest elementære funksjonene må være med.

Skrevet

begge dela faktisk:)

Skrevet

Den telefonen jeg har nå, ble valgt ut fra begge deler. Walkman og utseende spilte inn, har en Samsung X830 i svart. Syns den er stilig, og har ikke gått lei av den enda selv om jeg har hatt den ei stund nå :) Jobber på elektro-butikk, så er litt fristet til å kjøpe ny da, så vi får se :)

Skrevet

Funksjon. Design gir jeg blanke i med mindre den ser ut som en billig dritt av en telefon eller er mega stor og tung.

Skrevet

*Kremt* Design :P

Har rosa nokia 7373, nyyydelige fine tlf min! hehe <3

Skrevet

Ja takk, begge deler:-)

Skrevet

Begge deler. En del funksjoner er et must, slik som mye minne, relativt greit kamera (men trenger ikke være mer enn 2 mgpxl'er, da foretrekker ordentlig kamera for skikkelig bilder) med mulighet for bilder og video. At den skal være brukervennlig og mp3spiller. Kjøpte meg et separet minne på 4GB til å ha i min Sony Ericson W810i, for å kunne ha masse musikk med meg, da jeg ikke gidder å skifte ut musikken "hele tiden", men heller ha mulighet til å ha med meg et stort utvalg.

Men i tillegg til de must-funksjonene jeg krever telefonen må ha, må jeg selvsagt like designen. Nokia har jo en del brae telefoner ang. funksjoner, men synes de alle er dritstygge og klumpete. Dessuten er SE-telefonene mye mer intuitive i bruk. Tross at jeg alltid har brukt Nokia tidligere - da jeg skiftet over til SE for noen år siden, trengte jeg ikke lese meg frem til bruken i det hele tatt på SE-telefonen, fordi den var så enkel å forstå selv uten å ha noen forhåndskunnskap om denne type merke.

Skrevet

Ja takk, begge deler. Nå har jeg falt for Samsung F300, lekker mp3 telefon:-)

Skrevet

Jeg har også sett på en rosa ericsson.. Men står mellom den og en rosa nokia..Går litt etter pris og jeg da..

Skrevet

jatakk begge deler. pris også. Nå har jeg en rød nokia 5300.Kjøpte den for 1 kr. Syns den er kjempetøff. Har aldri brukt radioen, mp3spillern eller noen av de fancye detaljene, men det er jo greit å ha de der. Bruker kameraet litt, og kalendern masse, men det er jo på de fleste telefoner, om ikke alle.

Skrevet

Kun funksjon. Noe som har resultert i at jeg bestandig har hatt ekstremt stygge telefoner. Men de har vært akkurat slik jeg har ønsket meg hva angår innhold, kapasitet og funksjonalitet.

Skrevet

sist ble det design ;P falt for den siden den var fin og annerledes! fint mønster/desig, og rooosa (jepp, blitt miljøskadd!). Masse duppeditter og funksjoner som jeg aldri kommer til å få brukt...

Men viktigste er en overlevelig pris, og at det er nokia ;)

Skrevet

Funksjon og pris! Og merke forresten, liker ikke Nokia. Synes de har dårligere layout og oppsett. Når det gjelder design synes de fleste nye tlf ser bra ut uansett..

Skrevet

Ut fra hvor mye den stråler. Tåler strålinga dårlig. Deretter pris, så sant den ser grei ut. Bruker tlf bare til sms og å ringe med uansett.

Skrevet

Ingen av delene :-) Velger utifra pris jeg...den billigste jeg finner. Skal kun brukes til meldinger og ringing uansett.

Skrevet

Nokia med mest mulig gadgets ;-) moro med duppedingser!

Skrevet

design.. driter egentlig i funksjonene bare det går ann å ringe med den og sende meld

Skrevet

Desverre begge deler. Er skikkelig forfengelig og kresen på telefon området. Hvilket resulterte i at jeg kjøpte meg en nokia n95 til 4500 kr med binding...

Men fornøyd er jeg ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...