Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg valgte utifra design,jeg ville absolutt ha den telefonen!! Og det er en sånn walkmantelefon og har masse funksjoner som aldri kommer til å bli brukt:-)
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Design faktiskt....*småflau*... Har en sånn rosa Ericsson flap telefon...kjempefin og veldig grei å bruke og faktisk...hehe
~Snublefot~ Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Funksjon! Ville ha minst 3,2 mpx kamera, så jeg har kjøpt meg SE K810i i dag. Ser ut som en mannfolktelefon i helsvart, men det gjør ikke meg noe. Den er jo litt tøff, da;-)
så var vi 4 Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Jeg velger hovedsaklig ut fra design, men de mest elementære funksjonene må være med.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Den telefonen jeg har nå, ble valgt ut fra begge deler. Walkman og utseende spilte inn, har en Samsung X830 i svart. Syns den er stilig, og har ikke gått lei av den enda selv om jeg har hatt den ei stund nå Jobber på elektro-butikk, så er litt fristet til å kjøpe ny da, så vi får se
It's all about me Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Funksjon. Design gir jeg blanke i med mindre den ser ut som en billig dritt av en telefon eller er mega stor og tung.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 *Kremt* Design Har rosa nokia 7373, nyyydelige fine tlf min! hehe <3
happybirthday Skrevet 28. juli 2007 #10 Skrevet 28. juli 2007 Begge deler. En del funksjoner er et must, slik som mye minne, relativt greit kamera (men trenger ikke være mer enn 2 mgpxl'er, da foretrekker ordentlig kamera for skikkelig bilder) med mulighet for bilder og video. At den skal være brukervennlig og mp3spiller. Kjøpte meg et separet minne på 4GB til å ha i min Sony Ericson W810i, for å kunne ha masse musikk med meg, da jeg ikke gidder å skifte ut musikken "hele tiden", men heller ha mulighet til å ha med meg et stort utvalg. Men i tillegg til de must-funksjonene jeg krever telefonen må ha, må jeg selvsagt like designen. Nokia har jo en del brae telefoner ang. funksjoner, men synes de alle er dritstygge og klumpete. Dessuten er SE-telefonene mye mer intuitive i bruk. Tross at jeg alltid har brukt Nokia tidligere - da jeg skiftet over til SE for noen år siden, trengte jeg ikke lese meg frem til bruken i det hele tatt på SE-telefonen, fordi den var så enkel å forstå selv uten å ha noen forhåndskunnskap om denne type merke.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #11 Skrevet 28. juli 2007 Ja takk, begge deler. Nå har jeg falt for Samsung F300, lekker mp3 telefon:-)
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 28. juli 2007 #12 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har også sett på en rosa ericsson.. Men står mellom den og en rosa nokia..Går litt etter pris og jeg da..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 28. juli 2007 #13 Skrevet 28. juli 2007 jatakk begge deler. pris også. Nå har jeg en rød nokia 5300.Kjøpte den for 1 kr. Syns den er kjempetøff. Har aldri brukt radioen, mp3spillern eller noen av de fancye detaljene, men det er jo greit å ha de der. Bruker kameraet litt, og kalendern masse, men det er jo på de fleste telefoner, om ikke alle.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 28. juli 2007 #14 Skrevet 28. juli 2007 Kun funksjon. Noe som har resultert i at jeg bestandig har hatt ekstremt stygge telefoner. Men de har vært akkurat slik jeg har ønsket meg hva angår innhold, kapasitet og funksjonalitet.
SnupsaTupsa Skrevet 28. juli 2007 #15 Skrevet 28. juli 2007 sist ble det design ;P falt for den siden den var fin og annerledes! fint mønster/desig, og rooosa (jepp, blitt miljøskadd!). Masse duppeditter og funksjoner som jeg aldri kommer til å få brukt... Men viktigste er en overlevelig pris, og at det er nokia
smakk Skrevet 28. juli 2007 #16 Skrevet 28. juli 2007 Funksjon og pris! Og merke forresten, liker ikke Nokia. Synes de har dårligere layout og oppsett. Når det gjelder design synes de fleste nye tlf ser bra ut uansett..
Nickeguri Skrevet 28. juli 2007 #17 Skrevet 28. juli 2007 Ut fra hvor mye den stråler. Tåler strålinga dårlig. Deretter pris, så sant den ser grei ut. Bruker tlf bare til sms og å ringe med uansett.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #19 Skrevet 28. juli 2007 Ingen av delene :-) Velger utifra pris jeg...den billigste jeg finner. Skal kun brukes til meldinger og ringing uansett.
meg og mine Skrevet 28. juli 2007 #20 Skrevet 28. juli 2007 Nokia med mest mulig gadgets ;-) moro med duppedingser!
--arkin-- Skrevet 29. juli 2007 #22 Skrevet 29. juli 2007 design.. driter egentlig i funksjonene bare det går ann å ringe med den og sende meld
På vei igjen <3 Skrevet 29. juli 2007 #23 Skrevet 29. juli 2007 Desverre begge deler. Er skikkelig forfengelig og kresen på telefon området. Hvilket resulterte i at jeg kjøpte meg en nokia n95 til 4500 kr med binding... Men fornøyd er jeg ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå