Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge står de på alle fire, knær og strake armer, og gynger før de begynner å krabbe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tok det flere mnd faktisk! Hun stod på alle fire og gynget hvertfall i april, ålingen kom ikke så lenge etter. Så ble hun ekspert på åling, og gadd ikke å lære å krabbe. Jeg trodde hun kom til å droppe krabbing, men i juni begynte hun å krabbe et par steg, max 1 meter. Nå krabber hun i stedet for å åle (det har gått gradvis siste mnd).

Skrevet

Nikolai begynte å krabbe baklengs å gynge på alle 4 da han var 5mnd, men han begynte ikke å krabbe ordentlig før han var 7. 2 laaaange måneder med mye frustrasjon!

Skrevet

Dette lurer jeg også litt på faktisk, min starta å åle nå rett etter han var 5 mnd. Nå er han blitt 5,5 mnd, står på alle fire, noen ganger bare med foten nedi og ikke kneet på den ene siden.. Som om han skal sparke fra. Så det er spennende å se hvor lenge han holder på slik før jeg får en som er overalt hehe

Skrevet

ok, takk:-)

mi er 8 måneder og har gjort det bare et par uker. håpet det skulle gå fort fra nå.hun åler seg baklengs dvs dytter seg bakover. rullet ikke før 7 måneder. håpet hun ville ta igjen sine jevnaldrende litt selv om jeg vet at hun ikke er så treg iflg snittet så synes jeg det virker som alle andre er kommet lenger.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...