Gå til innhold

Hva syntes dere om denne sofaen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viste bare en forside den der,, ikke noe sofa

Skrevet

Søren. Den heter Diplomat og ligger under Stoff salonger :)

Skrevet

Veldig lekker:) Godt det ikke e lenge til vi skal kjøpe ny;)

Skrevet

Jeg syntes også den er lekker ;) stilfull.. men vil gjerne høre andres meninger. hehe

Skrevet

Flere?

Skrevet

Kjempe stiling sofa..

Skrevet

Likte den ikke. Fin i fargen, men fasongen var grusom og tantete. Det er selvsagt en smakssak.

Skrevet

Kjempe stilig!

Skrevet

det er godt man har forskjellig smak, ellers hadde stuene rundt omkring sett like ut :)) jeg likte den ikke med andre ord...var noe med de kantene rundt..

Skrevet

Ja, det er godt vi har forskjellig smak. det er sant..

Skrevet

Likte den godt jeg, kunne hatt en sånn selv.

Skrevet

Så bra :)

Skrevet

Personlig liker jeg beste rette armlener men ellers var den pen!

Skrevet

Skinn er klissete om sommeren og kaldt om vinteren synes jeg. Men så bra ut.

Skrevet

Jeg vet. Liker egentlig ikke så godt skinn. men denne likte jeg. har stoff sofa nå. stor og fin med store puter. MEN, den er ikke lett å holde ren med en to åring og to hunder...

Skrevet

Kjempefin! Akkurat som jeg hadde skulle bestemt selv:-D Lykke til med kjøpet!

Skrevet

Tusen takk. Håper vi kjøper den :)

Skrevet

Likte ikke "svingen" på armlene, og ville ikke hatt så mørk sofa - men det kan godt hende det blir gørrfint i din nye stue! :-)

 

 

Skrevet

Hehe, ja ikke sant ;)

Jeg likte veldig godt svingen jeg da. Og tror mørk sofa passer bra med lyse vegger og hvite lister og dører. skal ha mellom mørkt gulv :)

Skrevet

Helt grei sofa,men ikke helt min smak.. Likte ikke helt armlenene..

Skrevet

Jeg likte godt fasongen og armlenene, men ikke det blanke skinnet. Skinnsofa er topp, men "lakkert" skinn synes jeg ser kunstig ut, og er forferdelig glatt og klamt å sitte i.

Skrevet

Du må vite at slik "plast" altså hud immitasjon strekker seg veldig når du sitter i det. Blir veldig posete i putene, og ekstrem klam å sitte i...samme som å sitte på en svart sekk:-) så om det er en sofa dere skal sitte mye i og kose dere foran tv så MÅ dere IKKE kjøpe den...

Skrevet

Ikke min stil.. liker litt mer " firkantede" armlener jeg:)

Skrevet

Å nei, er det sant?

 

fikk beskjed om at den var veldig slitesterk.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...