♥♥ M ♥♥ Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 http://produkt.mobelringen.no/at-team_pers/entrata.alk Vi vurderer å kjøpe denne
adelia*termin 18/10* Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 viste bare en forside den der,, ikke noe sofa
♥♥ M ♥♥ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2007 Søren. Den heter Diplomat og ligger under Stoff salonger
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Veldig lekker:) Godt det ikke e lenge til vi skal kjøpe ny;)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2007 Jeg syntes også den er lekker stilfull.. men vil gjerne høre andres meninger. hehe
Gjest ->>- Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Likte den ikke. Fin i fargen, men fasongen var grusom og tantete. Det er selvsagt en smakssak.
*jaja* Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 det er godt man har forskjellig smak, ellers hadde stuene rundt omkring sett like ut ) jeg likte den ikke med andre ord...var noe med de kantene rundt..
♥♥ M ♥♥ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. juli 2007 Ja, det er godt vi har forskjellig smak. det er sant..
Guttemamman:-) Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 Personlig liker jeg beste rette armlener men ellers var den pen!
Babykilo Skrevet 29. juli 2007 #15 Skrevet 29. juli 2007 Skinn er klissete om sommeren og kaldt om vinteren synes jeg. Men så bra ut.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 29. juli 2007 Jeg vet. Liker egentlig ikke så godt skinn. men denne likte jeg. har stoff sofa nå. stor og fin med store puter. MEN, den er ikke lett å holde ren med en to åring og to hunder...
Trøndermamma`n Skrevet 29. juli 2007 #17 Skrevet 29. juli 2007 Kjempefin! Akkurat som jeg hadde skulle bestemt selv:-D Lykke til med kjøpet!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #19 Skrevet 29. juli 2007 Likte ikke "svingen" på armlene, og ville ikke hatt så mørk sofa - men det kan godt hende det blir gørrfint i din nye stue! :-)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 29. juli 2007 Hehe, ja ikke sant Jeg likte veldig godt svingen jeg da. Og tror mørk sofa passer bra med lyse vegger og hvite lister og dører. skal ha mellom mørkt gulv
2blå og ?? i magen Skrevet 29. juli 2007 #21 Skrevet 29. juli 2007 Helt grei sofa,men ikke helt min smak.. Likte ikke helt armlenene..
englegull Skrevet 29. juli 2007 #22 Skrevet 29. juli 2007 Jeg likte godt fasongen og armlenene, men ikke det blanke skinnet. Skinnsofa er topp, men "lakkert" skinn synes jeg ser kunstig ut, og er forferdelig glatt og klamt å sitte i.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 29. juli 2007 #23 Skrevet 29. juli 2007 Du må vite at slik "plast" altså hud immitasjon strekker seg veldig når du sitter i det. Blir veldig posete i putene, og ekstrem klam å sitte i...samme som å sitte på en svart sekk:-) så om det er en sofa dere skal sitte mye i og kose dere foran tv så MÅ dere IKKE kjøpe den...
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 29. juli 2007 #24 Skrevet 29. juli 2007 Ikke min stil.. liker litt mer " firkantede" armlener jeg:)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #25 Skrevet 29. juli 2007 Å nei, er det sant? fikk beskjed om at den var veldig slitesterk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå