Gå til innhold

Noen som har greie på mobiltelefoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har skjedd noe rart med tlf min, jeg hører ikke hva andre sier når jeg ringer eller blir ringt til. Ringelyden hører jeg, men inne summetonen og det andre sier. Hva kan være feil?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Kan den ha satt seg på handsfree-modus?

Skrevet

Er nok høyttaleren som er ødelagt, dersom garantien enda gjelder så burde du nok sende den til reparasjon.

Skrevet

Prøver å finne ut av det, men hvor finner jeg det da, hehe

Har en sony ericsson k800i

Skrevet

Tenkte det med høytaler ejg ogaå, for musikk/ringelyder kommer vel ut av den på baksiden og dtemmer på fremsiden)

Jeg kjøpte den i fjor sommer så den er et år gammel ca.

Skrevet

Barnefar hadde også en sony ericsson (men jeg vet ikke modell) som gjorde at han ikke hørte andre...det var fordi mobilen skrudde automatisk på handsfree-en,- kjempeirriterende, så han fikk det fiksa på garantien.

Skrevet

Er det et år som er garanti tiden??

Skrevet

Den nye tiden er vel 5 år faktisk. Så når den bare er 1 år gammel så har du reklamasjonsloven på din side.

Skrevet

Haha...forbrukerloven, skulle det være!:P

Skrevet

Oki, får sjekke det ut på mandag. Det dumme er at jeg har kjøpt den gjennom komplett.no og ikke i en butikk. Får ringe å høre med de.

Skrevet

Når jeg plugger i øreproppene hører jeg gitt. Spørs om det er høytaleren da.

Skrevet

Skal det ikke vises på telefonen da, dersom det er handsfreen som er koblet på? Et ikon med noen headset eller noe? Dersom det er høyttaleren i telefonen (der du har øret), så vil du jo høre i headsettet fordi der er det jo egne høyttalere...

Skrevet

Joda, det er et ikon som synes når ejg kobler til headsettet. Det virker da. jeg skal få samboern til å se på den for meg i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...